Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 17-01-2013 11:59

wings25
Guest

Wings25 nieuw hier

Hallo allen,

Heb sinds kort een iMac 26" i7 3.1 GHz met 8Gb 1600MHz (late 2012) en ben helemaal om!
Gewoon op de Apple store besteld met een verwachte leverdatum 8 januari maar kwam al 19 december! dus lekker er mee aan de slag.
De i7 is de enige upgrade wou zelf wel de 27" maar mijn vrouw vond dat te groot.
Zelf werk ik in de kopieer industrie en repareer deze voor een groot merk HDD's formatteren op verschillende manieren hoort hier ook bij, daarnaast studeer ik voor, jawel, Windows server of MCITP en heb N+ (network+)
Zit veel op het HT-Forum doe niks met social media.
Heb een Android telefoon en verdere vragen zijn welkom.

Groet,
Bernhard

#2 17-01-2013 12:04

Peter
Doorknoper

Re: Wings25 nieuw hier

Welkom Bernhard. Ja, niets is zo fijn als dat je achter een fijn werkend systeem gaat zitten werken. Elk systeem heeft zijn kleine eigenaardigheden en mankementjes. Vandaar ook dit forum. We proberen het gebruik wat gemakkelijker en aangenamer te maken omdat we vinden dat Apple daar zelf in tekort schiet. After sales-service is er vaak niet bij, of je moet je portemonnee open trekken. Hier is alles gratis en voor iedereen. En uiteindelijk kom je dan ook aan de iPad en/of iPhone.....

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 17-01-2013 12:23

wings25
Guest

Re: Wings25 nieuw hier

Het mooie is ook dat gewoon alles vloeiend werkt! zowel de programma's (vroeger hete dat zo, nu zijn het app's) als de muis, super ding!

Bernhard

Board footer