Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 18-02-2013 15:33

BMW-4-Ever
Motormuis

Phoneclean ervaringen?

Iemand al ervaringen met Phoneclean ??

Lijkt me een handige tool en was dus benieuwd of iemand hem al gebruikt en wat de ervaringen zijn.

Thankssss,
Erik

#2 18-02-2013 15:41

Peter
Doorknoper

Re: Phoneclean ervaringen?

Ik verhuis dit topic naar het iPhone iPd-gedeelte.

Ik ga dit stukje software zelf nooit gebruiken omdat ik er het nut niet van inzie en omdat ik niks heb met een Chinees bedrijf, dat zonodig mijn iPhone moet gaan "schoonmaken". Je vind nergens terug wat er met die data gebeurt voordat er wordt opgeruimd. Dit lijkt een heel slimme manier om aan data te komen. Dat strookt ook met het gegeven dat de software gratis is.......

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 18-02-2013 19:08

michelvdb
Rondzoeker

Ga er in een grote bocht rond. Is het dan zo moeilijk op je iPhone zélf wat opgeruimd te houden?

Hier staat niets, dus iets

#4 18-02-2013 21:51

BMW-4-Ever
Motormuis

Da's ook waardevolle info mannen smile
Ik laat 'm lekker gaan.

#5 18-02-2013 22:06

Peter
Doorknoper

Ach... we zien al 20 jaar leuke verhaaltjes voorbij komen.... (ja al voor het internet) En altijd denken er een paar te zijn die beter voor je systeem zouden kunnen zorgen dan het systeem zalf wel kan. Ik heb van de week al elders gepost dat elk programma dat probeert op systeem-niveau mee te doen op je Mac of iPhone of wat dan ook, meer kwaad doet dan goed. Sommige spelletjes kunnen ook schadelijk zijn. Slordig geprogrammeerd of juist kwaadaardig geprogrammeerd. Heb je belangrijke bestanden op je Mac, blijf er dan vanaf en laat de "lol" maar aan anderen over. Die merken vanzelf hoe ze hun systeem verknallen en/of data kwijtraken.

Catch the noodle before you go freak!wink

#6 19-02-2013 09:02

Justhan
Wichelvrouwtje

Als je echt een hele grote schoonmaak wilt houden op je iPhone of iPad, dan doe je een herstel van je iPhone en is alles wat je kwijt wilt, weer van je iPhone weg, ook die bestanden die (eventueel) achterblijven wanneer je een app weghaalt.

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

Board footer