Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 06-08-2013 09:20

peterp0st
The Postman

Bekijken van de temperatuur

Ik heb net het programma 'TempertureMonitor" geïnstalleerd,zo maar voor de lol om te kijken hoe het zit met die temperaturen in m'n Mac.Ik zal er weinig gebruik van maken en waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd weer verdwijnen van m'n computer.Maar heb je nou echt andere software nodig om die temperaturen te bekijken?Kan je dat ook met OS X zien?

Met mijn oude pc had ik regelmatig koeling-problemen dan was het vaak een kwestie van de ventilator schoon maken nou moet er wel bij vertellen dat de pc bijna op de grond stond en daar dus veel meer vuil op ving.Maar wat wat nu als blijkt dat de fan in m'n Mac gereinigd moet worden?

#2 06-08-2013 10:26

Peter
Doorknoper

Re: Bekijken van de temperatuur

Pffttt..... weer een onderwerp waar een Maccer zich totaal niet om bekommert. Waarschijnlijk kun je via de Terminal ook wel achter de temperatuur komen.

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 06-08-2013 10:36

peterp0st
The Postman

.Ik vind het gewoon leuk om het even te zien,zorgen maak ik me helemaal niet.

#4 06-08-2013 11:22

Peter
Doorknoper

Wat zijn de waarden die je te zien krijgt?

Catch the noodle before you go freak!wink

#5 06-08-2013 11:36

peterp0st
The Postman

Ik heb het programma al weer verwijderd maar het hoogste was iets van 60 graden maar ik heb in het verleden wel problemen gehad met de koeling het dat was domweg omdat de fan vervuild was dat kan met een Mac toch ook gebeuren?

Board footer