Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 17-05-2014 10:31

Roberta
Uskoke

Mavericks / Nokia synchroniseren

Naar aanleiding van dit probleem:

Maya46 wrote:

Ik heb Maveriks op de Mac gedownload maar ben nu mijn iSync (voor mijn Nokia) kwijt en kan mijn mobiel niet meer synchroniseren.
Heb al gegoocheld, maar kan niets nuttigs vinden, wie heeft een goed advies voor mij?

Peter wrote:

Oei oei oei...... Ik heb ergens wel iets gelezen over een app die je zou kunnen gebruiken.

[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 17-05-2014 09:31[/merge_posts_bbcode]

Op de discussie site van Nokia telefoon bezitters:

If you look back to earlier posts in this topic, you'll see a link that someone has kindly provided to iSync: goo.gl/xyusc (also http://dl.dropboxusercontent.com/u/2413 … index.html )
If you click on this link, you will download the latest version of iSync.  Click on the iSync.zip archive in your downloads folder and it will expand into the application itself. Move the iSync application into your Applications folder.
Now, try and run the Nokia plugin installer (it should run unless there is something about Lion that prevents its functioning). If it does not install, then use the procedure I outlined above to manually install the plugin.  Now, run iSync, plug in your phone, and do an Add Device from within iSync.
Should work.

#2 17-05-2014 10:32

Roberta
Uskoke

#3 26-05-2014 11:06

Maya46
Vliegnimf

Re: Mavericks / Nokia synchroniseren

Mijn Nokia E72 kan ik nog steeds niet synchroniseren met het advies van Doorknoper werk het niet, want ik heb Snow Leopard op de Mac.
En 59 dollar betalen voor voor Syncmate (advies van Roberta) vind ik veel te duur en ik weet ook niet zeker of dat dan wel werkt.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij?

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#4 26-05-2014 13:48

Peter
Doorknoper

Eigenlijk wordt dit probleem niet veroorzaakt door MacOSX maar doordat Nokia (nu Microsoft) weigert om een klein stukje software te maken om hun Nokia's ook met Mavericks te laten syncen. Nu Nokia dus is overgenomen zal Microsoft daar ook geen energie meer insteken denk ik. Voor zover ik zie kan SyncMate ook alleen maar werken t/m 10.8.

Catch the noodle before you go freak!wink

#5 26-05-2014 13:54

Peter
Doorknoper

Heb je deze al geprobeerd??? Die is gratis en zou ook onder 10.9 moeten werken.

#6 26-05-2014 14:01

Paul Sondervan
Import Hagenees

Kijk eens naar The Missing Sync.
Niet gratis ($29.95 mark/space store) maar een stuk goedkoper dan SyncMate.

#7 27-05-2014 15:50

Maya46
Vliegnimf

Bedankt @Peter.... deze gaat via de server van iemand anders en die ga ik niet gebruiken.

Bedankt @Paul ik ga er naar kijken.

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#8 27-05-2014 16:20

Peter
Doorknoper

Eh Maya…. ik zie dat Apple hem wel heeft goedgekeurd.

Board footer