Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 09-09-2014 15:12

Peter
Doorknoper

Re: iPhone event op 9 september

De Apple Store is nu gesloten op hun website. Ben benieuwd naar de basis-prijzen.

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 09-09-2014 18:19

Peter
Doorknoper

Op Het Bloomberg kanaal staat ook een paar interessante Apple discussies over de toekomst.

#13 09-09-2014 19:18

Peter
Doorknoper

Prachtige zaal met loges en een decor als de deksel van een MacBook.
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 09-09-2014 18:59[/merge_posts_bbcode]

Mensen zoeken hun plaats.

[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 09-09-2014 19:18[/merge_posts_bbcode]

De show valt elke keer weg vanwege overbelasting.

#14 09-09-2014 19:41

Roberta
Uskoke

Ja, daar heb ik ook al last van. En een Japanner zit hinderlijk tussendoor te praten.

#15 10-09-2014 13:25

Peter
Doorknoper

Op je AppleTV kun je nu weer gemakkelijk en zonder horten en stoten de presentatie nog eens terugkijken. Maar ik zit me eigenlijk af te vragen of de presentatie wel juist was geregisseerd en of er wel de nadruk is gelegd op de juiste onderwerpen. Er zijn talloze zaken helemaal niet aangeroerd en over Healthkit heb ik ook niks gehoord. Ik heb de headlines nog eens bekeken maar kan er niks over vinden. Dat kan ook vanuit strategische belangen zijn gedaan natuurlijk en mogelijk dat er begin volgend jaar wel ineens veel informatie over wordt gegeven. Omdat ik niet de gehele presentatie heb kunnen zien, heb ik ook geen prijzen van de iPhones gezien. Dat moet ik dan zo maar eens bij Apple bekijken. Mogelijk komen er nu ook snel lagere prijzen voor de iPhone 5S.

#16 10-09-2014 13:37

Coupe
Bugelaar

Ik heb prijzen voor de 6 horen noemen van 699 voor de kleine en 799 voor de grote. Exorbitant, imho, dat wordt geen nieuwe 6 voor mij, ik richt me over een tijdje wel op een 5s, hoewel ik wss het scherm als te klein zal ervaren, dat ga ik uitproberen.

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#17 10-09-2014 14:26

Sypie
24/7 MacGek

Mijn plan was: de kleine voor de vrouw en de grote voor mij.

Zit de vrouw gister even kort met mij mee te kijken naar de stream zegt ze ineens: doe mij maar een grote. Dat wordt dus sparen voor 2 grote toestellen...

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#18 10-09-2014 14:46

Peter
Doorknoper

Ik kan natuurlijk wel gaan kijken wat ze voor mijn geheel onbeschadigde iPhone 4 gaan teruggeven.....

#19 10-09-2014 14:52

Coupe
Bugelaar

Sypie wrote:

Mijn plan was: de kleine voor de vrouw en de grote voor mij.

Zit de vrouw gister even kort met mij mee te kijken naar de stream zegt ze ineens: doe mij maar een grote. Dat wordt dus sparen voor 2 grote toestellen...

Hoe zo? Je vrouw de grote, en jij de kleine. Verschil moet er blijven. En realiseer je ook dat je verschillende frontkleurtjes moet hebben: je wilt niet weten hoe vaak mijn vrouw 'haar" iPad niet ,werkt' omdat ze de mijne heeft te pakken....
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 10-09-2014 14:52[/merge_posts_bbcode]

Peter wrote:

Ik kan natuurlijk wel gaan kijken wat ze voor mijn geheel onbeschadigde iPhone 4 gaan teruggeven.....

Hahahahah...je rekent je rijk, denk ik...

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#20 10-09-2014 21:35

Peter
Doorknoper

Een opmerkelijke bijkomstigheid is dat de Apple aandelen nu gaan stijgen u.o.v. dalen, zoals na alle voorgaande keynotes gebruikelijk was.

Board footer