Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 27-02-2015 13:32

Peter
Doorknoper

9 maart a.s. het volgende event!

2_1425036634.png
Nog nooit zo weinig speculaties en voorspellingen gezien als deze keer. Zou het alleen over de Apple Watch gaan?

Catch the noodle before you go freak!wink

#2 27-02-2015 17:46

Peter
Doorknoper

Re: 9 maart a.s. het volgende event!

Over de AW is nu door Tim Cook wel een tipje van de sluier opgelicht. Je kunt er b.v. ook je auto mee openen en op slot zetten. Waarschijnlijk zul je dan later ook je auto kunnen starten, waarmee je het tevens voor dieven haast onmogelijk maakt om een auto te stelen.

#3 01-03-2015 00:29

Coupe
Bugelaar

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#4 01-03-2015 08:45

Roberta
Uskoke

Peter wrote:

....waarmee je het tevens voor dieven haast onmogelijk maakt om een auto te stelen......

Ga er niet van uit. In mijn opleiding leer je wat ze tegenwoordig uitspoken.

#5 01-03-2015 11:48

Peter
Doorknoper

Auto's worden tegenwoordig steeds meer gestolen om de onderdelen ervan te verkopen. Maar soms gaan ze ook naar het Midden Oosten. Een GPS-module of GSM-module kunnen dieven niet zo snel omzeilen, of ze moeten de wagen meteen in een container kunnen schuiven. Dat laatste komt echt niet veel voor. Mijn zoon heeft zo'n beveiliging gemaakt al jaren geleden en die wordt nog steeds ingebouwd op auto's die meer dan 75.000 kosten. Maar o.a. de politie rijdt er ook mee rond. We hadden eigenlijk al verwacht dat het systeem alweer in de basis-voorzieningen van auto's zou zijn ingebakken, maar blijkbaar is dat nog niet gebeurd. Ik denk dat dit er nu wel aan staat te komen.

#6 02-03-2015 07:11

peterp0st
The Postman

Zit er een aankondiging van de nieuwe <iPad> ook niet in?

#7 02-03-2015 08:46

Peter
Doorknoper

Ik heb daarover wel speculaties gezien dat dit zou komen omdat ze de iPad :nieuw leven" willen inblazen.

#8 02-03-2015 08:55

peterp0st
The Postman

Ja oa een groter scherm twee speakers nieuwe processor,ik nog zeer te vrede over mijn huidige iPad,kan er nog prima mee uit de voeten maar iemand wil hem van mij overnemen en met dat bedrag wordt het wel erg aantrekkelijk.

#9 02-03-2015 10:33

Peter
Doorknoper

Dat is een mooie kans om je iPad te vernieuwen. In volgende generaties zal het geluid uit het glas komen en niet meer uit speakers. Dat wordt het veel "echter" als je een film draait.

#10 02-03-2015 14:39

peterp0st
The Postman

Wat voor techniek gebruiken ze daar voor,het lijkt mij dat het geluid van kleine speakers altijd te wensen over laat.Als ik uit m'n iPad een mooi vol geluid wil hebben zet ik de koptelefoon op.

Board footer