Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 11-10-2015 06:24

peterp0st
The Postman

Afspeellijst op usb stick

Het zou simpel moeten gaan door de lijst naar de usb te slepen maar bij mij werk dat niet ook niet naar een map.Wat doe ik verkeerd.

p1a1ai7do31us81fr2jae1kp1g833.png
p1a1ai8q52c1c1uh7ujf107i1dda7.png

Last edited by peterp0st (11-10-2015 09:19)

#2 11-10-2015 11:21

Peter
Doorknoper

Re: Afspeellijst op usb stick

Een afspeellijst met bestanden of als een alias?

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 11-10-2015 11:58

peterp0st
The Postman

Met bestanden ik heb al een beetje op het internet gekeken,het is niks bijzonders,het is een bekende functie alleen bij mij werkt het dus niet.Zou het komen omdat mijn bib op een externe schijf staat?

(overigens ik krijg geen mailtje als er is gereageerd)

#4 11-10-2015 12:51

Peter
Doorknoper

Je geeft te weinig informatie om geholpen te kunnen worden. Kun je de situatie beter omschrijven?

Hoe en wat ga je gebruiken om "wat" af te spelen e.d.?
iTunes kan bij jou dus alleen werken als je externe HD ook is gekoppeld, dat is duidelijk. Waarom wil je dan nog een aantal nummers op een USB-stick?
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 11-10-2015 11:51[/merge_posts_bbcode]

In de balk rechtsboven kun je je abonneren op het topic.

#5 11-10-2015 13:01

peterp0st
The Postman

Ik heb een lijst daar staan losse nummers op dus geen hele albums,die lijst noem ik iPhone omdat ik die map altijd kopieer naar m'n telefoon.Nu wil die nummers afspelen in de auto met een bluetooth verbinding gaat dat wel maar het geeft wat problemen, daarom wil het ook eens proberen om de muziek op een stick te zetten en dan dmv de USB stick de muziek af te spelen.
Er is mij verteld dat je zo'n afspeellijst(dus met de nummers) naar je USB stick kan kopieren door op de lijst te klikken en in het  icoontje van de usbstick (op bureaublad) te slepen.Je ziet aan de afbeeldingen boven dat de stip,met daarin het aantal bestanden,rood blijft.Mijn externe schijf is gekoppeld ik heb net nog wat muziek er aan toegevoegd,mapje stond op bureaublad naar de muziekbib slepen en wallah de muziek wordt gekopieerd en staat in iTunes,maw andersom werkt het wel goed.

idem

En natuurlijk heb ik me geabonneerd maar desondanks krijg ik bericht.

Last edited by peterp0st (11-10-2015 13:43)

#6 11-10-2015 14:10

Peter
Doorknoper

Als jij mmp3 bestanden op een usb stick zet en die bestanden kunnen door je autoradio gelezen worden mag dar geen peobleem zijn. Dat heeft dan niks met iTunes re maken. Maar het kan ook zijn dat jouw autoradio een app nodig heeft op de stick. Heb je dat uitgezocht?

#7 11-10-2015 14:22

peterp0st
The Postman

Het probleem is niet met de auto maar met iTunes,ik wil muziek bestanden uit de iTunes bib op een usb stick zetten en dat gaat dus niet.

#8 11-10-2015 14:35

Roberta
Uskoke

Je bent wel een apart kereltje hè? wink

Macintosh HD —> Gebruikers —> peterp0st (gok dat je op je Mac ook zo heet, anders eigen naam nemen) —> Muziek —> iTunes —> iTunes Media —> Music —> (daar in de gewenste mappen van artiesten, compilatie's en albums de .mp3, .m4a enzovoorts nummers opzoeken) —> gewenste muzieknummers met ALT toets ingedrukt houden op een USB stick kopiëren.

Ik weet dat de auto radio in de Toyota Verso de tags herkent die je in iTunes opgeeft.

Een afspeellijst bevat geen muzieknummers, maar is een "boodschappenlijstje" die verwijst naar de nummers die in je iTunes bibliotheek staan.

#9 11-10-2015 14:54

peterp0st
The Postman

dank je wel Roberta Ik heb bijna 800 gb aan muziek dat wordt dus een enorme zoektocht naar ed gewenste nummers,bovendien het kán zo simpel alleen bij werkt dat niet zie hier of hier

#10 11-10-2015 16:12

Roberta
Uskoke

Als ik beide topics lees op OMT worden er lossen nummers versleept, en geen afspeellijsten. Ben nu ff met de was bezig, zal kijken of het bij mij lukt op genoemde methode bij OMT. Snap alleen niet hoe je 800Gb aan muziek bij elkaar krijg, maar dat is een ander verhaal.
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 11-10-2015 15:12[/merge_posts_bbcode]

Zal er wel niets mee te maken hebben, maar toch:
1) Is de hoeveelheid informatie die je wil kopiëren niet groter dan de capaciteit van de USB stick?
2) Ongeachte de grootte van de informatie is er een maximum verbonden aan het aantal items dat je kan kopiëren (heeft met formattering van de USB stick te maken).

Board footer