Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 10-01-2017 18:22

Peter
Doorknoper

Verse rumoeren!

De iPhone 8 zal waarschijnlijk in het teken van het 10-jarig bestaan van de iPhone komen te staan. Volgens de laatste rumoeren krijgt het nieuwe model een geheel nieuw glas-ontwerp en een dunne RVS-rand, zoals ook (dikker) om de iPhone 4 zat. Van mij mogen die randen ook wel wat geribbeld zijn. Ik heb altijd het gevoel dat ik mijn "6Plus" extra stevig moet vasthouden om hem niet weg te laten floepen....... Ik vermoed dat in de "8" dan ook de nieuwe audiotechniek in het glas zal zijn verborgen. wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#2 24-01-2017 12:25

Peter
Doorknoper

Re: Verse rumoeren!

Apple zou werken aan een "Siri Speaker". Waarschijnlijk heeft dit dan te maken om die te gebruiken om de Apple Homekit te besturen. Het apparaat wordt nu echter al vergeleken met de Amazon Echo en een ander apparaat van Google. Ik denk dat Apple nooit een vergelijkbare spion bij de mensen thuis zou gaan zetten. Uiteindelijk zul je wel allerlei spraak-commando's kunnen geven, die op je Mac en in je huis e.d. uitgevoerd kunnen worden.

#3 02-02-2017 01:17

Peter
Doorknoper

Re: Verse rumoeren!

Zoals bekend is. heeft Apple speciale processoren ontwikkeld voor de iPhone e.d. Maar nu is bekend geworden dat Apple ook met de ontwikkeling van een eigen ARM processor voor de Mac's. Met name voor MacBook Pro is dat met name te doen om de batterijduur te verlengen.

Board footer