Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 21-11-2007 23:38

Marconius
Guest

Re: Tips en opmerkingen aan het beheer.

Wat ik sowieso even wil vermelden is dat de nieuwe indeling stukken beter is! Het lettertype van de koppen is nog wel erg klein, misschien kan dat nog ietsje meer opvallender?

.?ll?l?.?l.l?l?l?.

#12 21-11-2007 23:39

Sypie
24/7 MacGek

Wat straks ook een optie is: aanmelden bij Apple als user group. Dit kan onder bepaalde voorwaarden. Een daarvan is dat er meer dan 25 leden zijn. Ook dat is op dit moment nog niet het geval.

Er wordt op dit moment inderdaad nog hard gewerkt om een en ander in elkaar te knutselen. Ik ben bezig geweest om in de BBCode aan te passen. Er zullen een paar extra codes bij ingezet worden onder andere tabellen en QuickTime filmpjes. Er moeten nog wat icoontjes bijgezocht worden (misschien is er iemand zo aardig om een M4D iconenset te maken voor de BBCode).

Marconius wrote:

Wat ik sowieso even wil vermelden is dat de nieuwe indeling stukken beter is! Het lettertype van de koppen is nog wel erg klein, misschien kan dat nog ietsje meer opvallender?

Welke koppen bedoel je precies? (we willen graag proberen te luisteren naar de gebruikers van M4D.nl)

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 22-11-2007 19:20

Marconius
Guest

"Switch vragen" bijvoorbeeld. Dus die op de index van het forum linken naar de subfora.

.?ll?l?.?l.l?l?l?.

#14 22-11-2007 20:15

Sypie
24/7 MacGek

Is dit beter? Ik heb een paar waardes aangepast. Naar mijn idee ziet het er beter uit. Iets kleiner zou misschien nog kunnen, maar duidelijkheid boven alles.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 22-11-2007 20:43

Peter
Doorknoper

Zo is het meteen leesbaar en netjes.

Catch the noodle before you go freak!wink

#16 22-11-2007 20:49

Sypie
24/7 MacGek

Wij proberen op voorhand te luisteren naar tips/opmerkingen. Waar we iets mee kunnen doen proberen we ook iets mee te doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar het topis van MacDummie: Info over je Mac. Daar staat zelfs een filmpje in voor de MacDummies.

#17 24-11-2007 00:37

Marconius
Guest

Het is nu wel erg groot! Misschien kan je een ander fontje gebruiken? Of de streep eronder weg?

Last edited by Marconius (24-11-2007 01:04)

.?ll?l?.?l.l?l?l?.

#18 24-11-2007 01:30

Sypie
24/7 MacGek

Na enig zoekwerk zou het nu beter moeten zijn. Het is aangepast naar Arial.

EDIT: Na nog meer zoekwerk en probeer en leer mogelijkheden: onderstreping van de sub-fora weggehaald. Daarmee zijn ook de strepen onder de topics verdwenen. Alles ziet er nu veel rustiger uit. Lettertype van de topictitels 1 puntje vergroot, misschien wat makkelijker lezen voor MacDummie...

#19 24-11-2007 16:31

Peter
Doorknoper

Ik denk dat het ook wel handig is als ook de iChat-naam in het profiel kan worden verwerkt. Ik wet niet eens of ik ICQ kan gebruiken in OS-X. Eens even gaan proberen.

Catch the noodle before you go freak!wink

#20 24-11-2007 16:37

Sypie
24/7 MacGek

ICQ kan wel, misschien niet met iChat, wel mat Adium. Ik zit ook nog steeds op ICQ.

Ik ga eens kijken of dat te doen is zonder dat de database aangetast moet gaan worden.

Board footer