Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 03-02-2011 16:56

Croft
Gast

Muis scrolt wel van beneden naar boven maar niet andersom

Met mijn muis, met een snoertje aan mijn toetsenbord, kan ik wel van beneden naar boven scrollen maar niet van boven naar beneden. In de settings voor de muis staat gewoon horizontaal en verticaal scrollen aangevinkt. Heeft dit iets te maken met het programma Zooom of is de muis gewoon kapot.

#2 03-02-2011 17:54

Peter
Doorknoper

Re: Muis scrolt wel van beneden naar boven maar niet andersom

Heb je een witte "Mighty-Mouse"? Zo ja, leg dan een stukje blank wit papier op de tafel, bevochtig het knopje een heel klein beetje en rol met het knopje over het papier. De rommel zal er nu uitkomen en daarna werkt de muis weer normaal. Dit probleem gaat ontstaan als je gewoon bent om iets te hard op dat knopje te drukken met je vingen. Ik heb dat mezelf afgeleerd en nu gaat het jaren goed.

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 03-02-2011 18:18

Croft
Gast

Bedankt Peter, Dat was de oplossing. javascript:insert_text(':D',%20'');

#4 04-02-2011 00:39

Sypie
24/7 MacGek

Je kunt ook deze doorlezen, staat het ook uitgebreid in omschreven: http://www.macwiki.nl/index.php/Hoe_kan … choonmaken

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 04-02-2011 11:08

Croft
Gast

Ik wist niet, dat er ook zoiets bestond als  Macwiki. Meteen een bookmark van gemaakt. Goeie tip! Bedankt.

#6 11-02-2011 10:43

Maya46
Vliegnimf

hallo allemaal...

Waar maak ik een nieuw onderwerp aan?

groet, Maya

Chi pecora si fa, il lupo mangia ...........

#7 11-02-2011 11:19

Justhan
Wichelvrouwtje

Maya,
Je gaat in het forum naar het juiste hoofd-topic waar je onderwerp thuis hoort en dan vindt je rechtsboven "nieuw onderwerp beginnen". Als voorbeeld heb ik hier de kop van het hoofd-topic "Mac OSX" voor je ingevoegd.
20_1297415883.jpg

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

Forum footer