Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 24-11-2007 16:40

J.C.
Member

Re: Tips en opmerkingen aan het beheer.

Gewoon de vertaling aanpassen overal? Ik denk niet dat veel mensen ICQ nog gebruiken, die zouden we dan gewoon kunnen veranderen in iChat/AIM

#22 24-11-2007 16:42

Sypie
24/7 MacGek

Het heeft volgens mij ook nog ergens anders mee te maken en niet alleen dat er een e-mail of een nummer ingevuld kan worden. Ik meende dat er ook nog eens geklikt kan worden of bekeken kan worden of mensen online zijn. Moet ik uitzoeken.  Ben eerst nog bezig om wat leesbaarheden te verduidelijken.

EDIT: Zo, geen witte letters meer op een gele achtergrond big_smile

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#23 24-11-2007 19:18

J.C.
Member

Dat kan wel. Een ICQ adres bestaat uit alleen maar cijfers.

#24 05-12-2007 07:10

Peter
Doorknoper

De voorpagina is een ander venster dan de index van het forum. Dat hindert me niet omdat ik de index heb gebookmarkt. Dat vind ik veel handiger. Vaste bezoekers komen niet voor de voorpagina, behalve als daar elke keer belangrijk nieuw op zou staan. Dat doen we niet "live", dus zullen de meesten net zo bookmarken als ik dat doe. (denk ik) Dan zouden we hier nog een link naar de voorpagina moeten hebben denk ik.

Catch the noodle before you go freak!wink

#25 27-12-2007 17:23

Ricardo
Guest

Ik vind de kleuren van de layout, en zeker de topbar (aan de bovenkant) te onduidelijk. De wat oudere mensen en zelfs ik kan moeilijk zien wat er staat. Het wit op geel is irritant en doet zeer aan de ogen als je het probeert te lezen. Ik zie met zeer veel moeite dat er staat: ,,Geen vraag te gek, die te maken heeft met je Mac!''

#26 27-12-2007 17:38

J.C.
Member

Ik blijf het raar vinden. Of mijn beeldscherm is zo helder, of die van anderen zo donker. Ik zie het altijd perfect. Gaat het alleen om de header? Of ook het menu. Dit is namelijk donkergrijs op geel.

#27 20-05-2012 13:35

peterp0st
The Postman

Ik kwam vandaag weer nuttige tips tegen en er zijn er nog veel meer maar verspreid over het forum.Is het een idee om ze onder het kopje "handleidingen" te bundelen?Zo dat het wat overzichtelijker en makkelijker zoeken is naar de gewenste uitleg.

#28 20-05-2012 19:17

Sypie
24/7 MacGek

Er komen in de loop van de tijd inderdaad nuttige en handige tips verspreid op het forum. Daarom is een goede zoekfunctie ook van belang. Ik ben bang dat tips en handleidingen in een apart forumonderdeel ook ondersneeuwen. Ik ga er over nadenken.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer