Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#11 09-10-2012 10:26

Peter
Doorknoper

Re: usb converter van MAGIX

Dat is ook zo. Maar daar was dus die startkabels nog niet op ingesteld. Ik heb hier die kabels ook even gecontroleerd en er zit er geen bij met een schakelaar. Is die van jou al heel oud?

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 09-10-2012 12:23

Picasso
Gast

Peter schreef:

Dat is ook zo. Maar daar was dus die startkabels nog niet op ingesteld. Ik heb hier die kabels ook even gecontroleerd en er zit er geen bij met een schakelaar. Is die van jou al heel oud?

Nee, de set is van 2011, wel een oudere versie van het programma. Kennelijk wat langer op de plank gelegen in de winkel; maar dat kan de reden niet geweest zijn dat ze zo'n tweeweg scrart geleverd hebben....Heb wel een klacht ingediend bij de firma, maar daar zullen ze denk ik ook niet op reageren. Ik moet nog steeds het antwoord op mijn eerste vraag van hen krijgen. Slechte service van MAGIX.

iMac (Retina 4K, 21.5-inch, Late 2015), processor 3,1 GHz Intel Core i5,
geheugen  8 GB 1867 MHz DDR3,
video Intel Iris Pro Graphics 6200 1536 MB

#13 09-10-2012 12:35

Peter
Doorknoper

Ik heb hier nog een MIGLIA kaasje waar je ook van alles analoog aan kunt hangen en wat naar digitaal converteert. Dat wordt dan via Firewire aan de Mac doorgegeven. Mijn ervaring was dat de beelden wat paarsig worden. Nu kun je dat b.v. met Final Cut Pro wel wegpoetsen, maar in iMovie zeker niet. Hooguit wat truukjes toepassen om toch een wat beter resultaat te krijgen. iMovie is duidelijk een consumenten programma en ik heb hier zelfs nog versie 1 liggen. Naar mate de versie hoger wordt, lijkt het wel of Apple de bewerkingsmogelijkheden er meer en meer uit haalt. De laatste versie heb ik nooit gezien. De voorlaatste wel en die was niet gewenst, dus zijn we gewoon versie 6 en 7 blijven gebruiken.

Catch the noodle before you go freak!wink

#14 09-10-2012 12:43

Picasso
Gast

Ik gebruik intussen al versie 9.0.8 van iLife 11 behorend bij Mountain Lion. Final Cut gebruik ik niet (te duur). Ben best wel tevreden met de set van iLife 11. De kleur weergave van MAGIX is wel goed. Er is geen zweem van bijkleuring; alle kleuren zijn goed. Wel merk ik dat de bandjes al wat ouder zijn. Sommige al van 1994, maar ik heb ze wel goed bewaard (op redelijke afstand van een luidspreker of dergelijke). Misschien geluk gehad.

iMac (Retina 4K, 21.5-inch, Late 2015), processor 3,1 GHz Intel Core i5,
geheugen  8 GB 1867 MHz DDR3,
video Intel Iris Pro Graphics 6200 1536 MB

Forum footer