Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 29-01-2014 19:08

Peter
Doorknoper

Re: In welk scherm opent het venster

Rustig aan maar hoor Peter. Laat je niet door ons opjagen en neem alle tijd van de wereld!

De "post" komt vanzelf aan….. wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#22 29-01-2014 19:14

peterp0st
The Postman

Kijk en dat is nou weer zo'n typische "Apple-gebruiker" reactie,geen paniek,het komt wel goed wanneer jij dat wil. smile

#23 29-01-2014 22:52

Justhan
Wichelvrouwtje

Zeker weten. Hoewel ik me kan voorstellen dat het vervelend voelt, dat de beeldschermen niet doen wat je van hen verlangt, is het geen probleem waar haast achter zit. Dus gewoon lekker even experimenteren met onze tips, op een rustig moment dat jij even een daar tijd voor hebt. Het enige wat we van je verlangen, is dat je het even meldt wanneer je een oplossing hebt.

Last edited by Justhan (29-01-2014 22:52)

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#24 30-01-2014 17:39

Paul Sondervan
Import Hagenees

peterp0st wrote:

Paul ben bang dat ik toch wat verkeerd doe,ik zie bij opties niet de keuze 'bureaublad op beeldscherm 1 of 2'.Ik weet niet of het van invloed is maar ik heb mijn monitor als eerste-en mijn Mac als tweede  scherm ingesteld omdat ik anders niet bij de sleuf voor de cd kan.Ik heb er nooit problemen mee gehad.

<afbeelding>

Peter, dan heb jij volgens mij je spaces in Mavericks zodanig ingesteld dat als je naar een ander space gaat, dat beide schermen naar die space gaan.
Ik heb ze als afzonderlijke spaces ingesteld and kan daarom de keuze tussen de bureaubladen maken.

p18fhs98hq1l5opid1fg9kev5br3.png

Aan jou de keuze wat je prettig vindt, de beide schermen als één space of als afzonderlijke spaces laten fungeren.

#25 30-01-2014 18:06

peterp0st
The Postman

Zo staat het bij mij ingesteld,ik zie één verschil,order spaces op basis van meest recent gebruik,dan denk,o dus in het scherm waar ik het venster heb gesloten daar opent die zich weer wanneer ik de applicatie/programma actieveer(beetje krom uitgelegd maar ik hoop  dat je begrijp wat ik bedoel)

p18fhudkcd6m6lc01q5c1vrp1e883.png

#26 30-01-2014 22:31

Paul Sondervan
Import Hagenees

'Order spaces op basis van meest recent gebruik' houdt in dat bij het overzicht van de spaces de meest recente space helemaal links staat en daarnaast de iets minder recente, daarnaast ...
Als je die keuze uitzet, dat staan de spaces op volgorde space 1, space 2, enz.
Het heeft dus niets te maken met waar een venster gesloten is.

Last edited by Paul Sondervan (30-01-2014 22:33)

Board footer