Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#21 12-09-2017 21:04

Peter
Doorknoper

Re: De iPhone 8

Ik ben net pas thuis...... Ik zal even nieuwe topics maken van de andere gepresenteerde onderdelen, zodat daar de nieuwe gegevens kunnen worden geplaatst. Ik heb begrepen dat de prijs van de nieuwe iPhone 8 nog gaat meevallen.

De iPhone 8 heeft een OLED scherm en heeft tevens een video camera die 4K (HDR) materiaal kan opnemen. Ik heb ook begrepen dat deze (weer) een glazen achterkant heeft.

Catch the noodle before you go freak!wink

#22 13-09-2017 19:25

Sypie
24/7 MacGek

De prijs meevallen? Ruim €1100 voor een telefoontje vind ik niet bepaald meevallen.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#23 14-09-2017 09:48

Paul Sondervan
Import Hagenees

@Sypie, € 1100,- is voor de iPhone X.

De iPhone 8 begint bij € 809,- met 64 GB.
De iPhone 8 Plus begint bij € 919,- met 64 GB.

#24 14-09-2017 10:02

Peter
Doorknoper

Dat zijn wel bedragen.......

Catch the noodle before you go freak!wink

#25 14-09-2017 14:03

Paul Sondervan
Import Hagenees

Inderdaad. Ik blijf nog maar even bij mijn iPhone 5s.

#26 14-09-2017 21:59

Roberta
Uskoke

En ik bij mijn Huawei.....

#27 15-09-2017 07:07

Justhan
Wichelvrouwtje

... en om nu een 8 in te ruilen tegen een X roll; nee toch maar niet!

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#28 15-09-2017 07:19

Deskman
Opperdummie

Die discussie over de prijs is er elke keer weer. En wat blijkt: het is even wennen maar dan trekken al die hebberige early adopters weer hun kaartje om een paar weken te kunnen genieten van de aandacht:

Oh, heb jij al een iPhone 8??
- Nee, dit is een X.

En dan volgt er een merkwaardige redenering over waarom dat toch echt de beste keuze was.
Elke iPhone is duurder dan zijn voorganger en flink ook, zeker direct na de lancering.

Ondertussen is er ook elke keer weer het riedeltje van nitwits die meent het einde van Apple te kunnen voorspellen, een klaagzang houdt over het gebrek aan innovatie (Samsung had dit allemaal al...) en uiteraard de beschuldiging dat Apple nu software heeft die dingen kan waarvoor je een nieuwe iPhone nodig hebt en daarmee de klanten verplicht om afscheid te nemen van een apparaat dat het nog prima doet.

Ondertussen heeft Apple zijn zaakjes prima voor elkaar en zijn ze oersterk. Ze hebben zoveel geld in kas dat ze kunnen doen wat ze willen en op een manier die ze willen zonder dat hun aandeelhouders aan het stuur kunnen rukken. Er zijn maar weinig bedrijven die dat zo goed kunnen. Ook dáár betaal je voor - en dat is helemaal geen slechte constructie. Je betaalt met je nieuwe iPhone de ontwikkeling van het apparaat dat je over een of twee jaar moet hebben.

"I'd take the awe of understanding over the awe of ignorance any day."  Douglas Adams

Board footer