Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 13-02-2008 00:21

Sypie
24/7 MacGek

Solitaire XL die je voor de gek houdt.

Wat ik regelmatig speel om de tijd door te komen (en even van mijn vrouw te vluchten ;-)) is Solotaire XL. Je kunt het hier downloaden.

Maar wat als je een paar spelletjes gedaan hebt, niet gewonnen maar wel opnieuw aan het spelen bent? Dan zie je ineens iets gebeuren wat niet mogelijk mag zijn. Het lijkt alsof je aan een fles sterke drank geroken hebt...  Kaarten veranderen van kleur/cijfer zodra je ze gaat verslepen. Een hele vreemde gewaarwording, ik heb mijn vrouw dan ook nadrukkelijk gevraagd of zij het ook zag, en dat bleek gelukkig zo te zijn.

Hieronder een filmpje die laat zien wat ik bedoel. Voor de mensen met een stop watch (mocht de tijd er niet bij staan in het filmpje) rond de 30 en 44 seconden gebeurt het ineens.
[quicktime width=524 height=399]/video/solitairexl.mov[/quicktime]

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 13-02-2008 00:34

Peter
Doorknoper

Re: Solitaire XL die je voor de gek houdt.

Hahaha.... van echt spelen is dan ook geen spraken meer. Dan speel ik toch liever het echte "solitaire" dat vroeger door Apple bij je nieuwe Mac werd bijgeleverd.....:)

ps... ik heb het maar even bij de games gezet.

Catch the noodle before you go freak!wink

Board footer