Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#31 24-09-2014 09:20

Peter
Doorknoper

Re: iPhone event op 9 september

De iPhone 6 Plus lijkt gemakkelijk te kunnen buigen in je kontzak. Hij buigt precies bij de zijknoppen, waar het materiaal het zwakst is. De telefoon werkt gewoon door, maar reparatie kost natuurlijk ruim 200 euro. Nou stop ik nooit m'n iPhone in m'n kontzak en ik ga er zeker niet op zitten. Maar dit hadden ze natuurlijk bij Apple kunnen voorzien. Ben benieuwd hoe Apple dit gaat oplossen.

Catch the noodle before you go freak!wink

#32 24-09-2014 23:04

Peter
Doorknoper

FUN reacties van de toppers van Google op het succes van de iPhone:

RUHLE: You mentioned smartphones. How do you feel in the last week when you drive by any Apple store, San Francisco, LA, New York, and there are people lined up around the block? So even though way more people carry Android phones, how does Apple have that desire factor?

SCHMIDT: I’ll tell you what I think. Samsung had these products a year ago.

Amusing.

More Schmidt:

RUHLE: You mentioned smartphones. How do you feel in the last week when you drive by any Apple store, San Francisco, LA, New York, and there are people lined up around the block? So even though way more people carry Android phones, how does Apple have that desire factor?

SCHMIDT: I’ll tell you what I think. Samsung had these products a year ago.

RUHLE: And nobody had a huge party. In the last month when Samsung came out with new products people weren’t losing their mind camping out. How does – what do you think about it?

SCHMIDT: I think Samsung had the products a year ago. That’s what I think.

SCHATZKER: Does it worry you at all that the companies that have adopted Android can’t make as much money in the smartphone business as Apple does? It’s a great business model for Google. You’ve populated the world with Android software through these mobile devices, whether they be tablets, phablets or smartphones, yet increasingly the likes of Samsung and others aren’t delivering the same kind of results.

SCHMIDT: If you look at Digicel as an example, this is a company which has pioneered a low-cost model with an awful lot of customers. They’ve changed the world. They’ve been a good partner. The fact of the matter is you can make a small market share with a lot of profits or you can make the same amount of money with a much larger market share and lesser profits. We go for volume in our strategies.

ROSENBERG: And it’s a model that’s creating far more choice for consumers, and more importantly, it’s driving the cost of smartphones down for consumers.

SCHMIDT: In fact I would say that this brutal competition between Apple and Google over Android and iOS has enormous benefits for consumers worldwide. If you look at the innovation on the Apple side and on the Google side, that competition which I think is the defining fight of the computer industry, it benefits global at the billions of people level

SCHATZKER: Would it be better if it were something more than a duopoly?

SCHMIDT: It’s always good to have more competitors, but trust me, between Apple and Google you’re seeing enormous, enormous racing.

SCHMIDT: And Amazon in fact is an Android user. Remember that Apple is a large Google search partner and a very tough Maps and phone competitor.

#33 25-09-2014 22:33

Peter
Doorknoper

Er wordt echt alles uit de kast gehaald om Apple te beschadigen. Ik hoorde zelfs echt klinkklare onzin op BNR vanmiddag.

#34 26-09-2014 18:03

Peter
Doorknoper

Nou.... er heeft een bepaald iemand (van slechte reputatie) de nieuwe iPhone Plus in diskrediet gebracht door een fake-filmpje aan CNN te vertonen en een valse verklaring aan hun reporter af te leggen. De man heeft een bedrijf met een website (FUD) en blijkt in het verleden al diverse bedrijven te hebben beschadigd. Waarschijnlijk zijn er naar aanleiding van dat bericht een aantal idioten aan het buigen geslagen en daarvan hebben er precies 9 bij Apple geklaagd. Inmiddels zijn er 25 miljoen exemplaren verkocht. Ik heb al ergens gelezen dat er vanuit die website ook lijntjes naar Samsung lopen. Ik ben benieuwd of deze crimineel gaat worden aangeklaagd.....

#35 26-09-2014 21:58

Coupe
Bugelaar

En toch geniet ik meer van het gevoel van een 5S in mijn handen dan van een 6. De 6+ is echt veel te groot voor mij...

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#36 26-09-2014 22:53

Peter
Doorknoper

En de koers van Apple is weer terug op het hoge level van voor dat buig-geintje.

#37 27-09-2014 07:18

Peter
Doorknoper

Vandaag wordt de Samsung's Galaxy Note 4 gelanceerd als tegenhanger van de iPhone Plus. Lange rijen voor de Galaxy-Stores?

#38 27-09-2014 22:16

Coupe
Bugelaar

Zag vandaag een filmpje van iemand die probeerde om de iPhone 6 en 6+ moedwillig te verbuigen, met zijn handen, naast nog drie andere telefoons en het viel allemaal errug mee....

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#39 29-09-2014 17:05

Peter
Doorknoper

Er komen nu heel snel verse iMacjes en Mini's aan.

#40 03-10-2014 19:14

Peter
Doorknoper

Welwel.... 16 oktober weer een presentatie. Als ik het zo lees krijgt de hele range een update, maar ook de iPad's.

Board footer