Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 10-08-2012 13:58

winnyw8
Guest

Voorstellen en bedanken

Hey, ik ben Winny en ik ben een van de vele Dummies op dit forum. Wel al jaren een Mac maar kom toch steeds weer voor verrassingen te staan. Zo ook deze morgen: externe HDD wilde geen mappen meer schrijven. Na lang zoeken op het www. op deze site beland. Via een oud antwoord (7 febr. 2010) van michelvdb (download NTFS-3G 2010.1.16 - Read-write NTFS filesystem driver) was het probleem met 2 minuten opgelost. Echt te gek! Ik vind het super dat jullie zo veel tijd en aandacht aan andermans problemen geven en met simpele, duidelijke antwoorden oplossing bieden. Uiteraard hoop ik jullie niet vaak nodig te hebben en misschien kan ik ook eens een weetje op het forum kwijt wink
Hartstikke bedankt en hartelijke groet, WS

#2 10-08-2012 15:02

Sypie
24/7 MacGek

Re: Voorstellen en bedanken

Winny,

Altijd goed om dit soort dingen te horen. We proberen mensen op een zo duidelijk mogelijke manier te helpen, en kennelijk heeft ook dat geholpen ;-)

Zo zie je maar weer dat we het niet voor niets doen. We zijn blij dat je op deze manier geholpen bent bij het probleem met je externe schijf.

Mocht je in de toekomst nog eens tegen andere problemen aanlopen met je Mac dan ben je welkom met je vragen. Iedere vraag verdient een antwoord!

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer