Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 17-10-2015 22:58

Roberta
Uskoke

Urban Revolt 4400 mAh powerbank

Rij je net voor Groningen, valt je navigatie uit. En dat is het laatste wat je wilt met een directierit. Gelukkig heb ik mijn rit goed voorbereid en weet ik ook uit mijn hoofd de weg goed te vinden. Toch vraag ik aan meneer wat er aan de hand is, want ik zie op de 12V aansluiting in de auto het blauwe lampje niet branden. "Tja, de zekering is gesprongen omdat ik er teveel er op aangesloten had, en je wilt niet weten waar bij deze auto de zekeringenkast zit."

Goed, dat overkomt me geen tweede keer. Bij Dixons heb ik een powerbank gekocht van Urban Revolt met 4400 mAh capaciteit (op sommige staat nog abusievelijk 5200 mAh vermeld). De gebruiksaanwijzing van deze powerbank is kort en bondig. Voor het eerste gebruik moet je de powerbank volledig opladen, maar dat is in één nachtje wel gebeurd. Op de powerbank zit een knopje, waarna 4 blauwe ledjes aangeven in hoeverre de powerbank opgeladen is. Dubbelklik je op het knopje, dan wordt de powerbank een handige zaklantaarn. Als je opnieuw dubbelklikt gaat het ledje weer uit. Vervolgens heb ik de powerbank uitgeprobeerd toen ik de tweedaagse in Fulda ging lopen. De powerbank hield de TomTom aan van Utrecht tot aan Fulda, en had toen nog de halve capaciteit over. Ik schat zo in dat je in Nederland er wel de hele dag op kan wegblijven. Inmiddels heb ik één directierit er volledig mee kunnen rijden, omdat meneer zijn telefoon wilde opladen en met zijn iPad wilde werken. De auto had geen ingebouwde navigatie, en niet elke auto beschikt over twee 12V aansluitingen.

Conclusie: een handige accessoire die ik van harte kan aanbevelen, en bovendien is deze als toegift nog een zaklantaarntje ook. Verkrijgbaar in drie kleurcombinatie's, wat handig is als je meerdere powerbanken bezit en ze onderling wilt kunnen onderscheiden bij opladen.

Te koop bij Dixons, voor zoverre nog aanwezig, anders moet je maar even op Google zoeken naar een andere verkoper.

1066688_31568955_externe_voeding_urban_revolt_po.jpg

P.s.: in ieder geval ook bij Bol.com.

#2 18-10-2015 10:27

Peter
Doorknoper

Re: Urban Revolt 4400 mAh powerbank

Alrijd fijn als een vrouw navigeert.

Shake your pills before you pick one!wink

Board footer