Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 30-10-2015 20:37

Roberta
Uskoke

Foto's op iPad zetten, maar dan met Windows

Hoe kan je op een iPad foto's plaatsen? iPad is gesynchroniseerd met iTunes op Windows. Op een Mac gebruik ik Foto's om albums e.d. op een iPad te plaatsen, maar hoe regel ik dit op een Windows machine?

#2 30-10-2015 22:05

Peter
Doorknoper

Re: Foto's op iPad zetten, maar dan met Windows

Waarschijnlijk via een Windows foto-programma. Ik heb er nog nooit een probleem over gehoord bij een kennis die alleen maar een pc heeft.

Shake your pills before you pick one!wink

#3 31-10-2015 10:07

Coupe
Bugelaar

Ik kan met mijn iTunes geen foto's op de iPad plaatsen. Hoe doe je dat?

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#4 31-10-2015 12:30

Peter
Doorknoper

Met "Foto's".

#5 31-10-2015 20:12

Roberta
Uskoke

Peter wrote:

Waarschijnlijk via een Windows foto-programma. Ik heb er nog nooit een probleem over gehoord bij een kennis die alleen maar een pc heeft.

Ik ben al iets verder. Je moet in de map "Mijn Afbeeldingen" de foto's plaatsen die je op je iPad wilt hebben. Door in de map "Mijn Afbeeldingen" sub mappen te maken, en daarin je foto's onder te verdelen kan je albums maken. In iTunes (gekoppeld aan een Windows PC) geef je bij Foto's aan dat je synchroniseerd vanuit de map "Mijn Afbeeldingen" en kies je de tweede optie aan "alleen geselecteerde mappen".  Daarna "Pas toe" en iTunes synchroniseerd de foto's met je iPad. Echter, hij doet het niet helemaal op bestandsnaamvolgorde. Volgens mij een kwestie van de XFIF data verwijderen.

#6 16-06-2016 11:57

Roberta
Uskoke

Ik blijf toch een beetje hannessen met het plaatsen van foto's op een iPad m.b.v. Windows. Ik mis een programma als "foto's (Mac)" om de volgorde van de afbeeldingen te bepalen. Éénmaal op je iPad lukt dat niet, of is er een App waarmee ik e.e.a. kan regelen?

#7 16-06-2016 15:42

Sypie
24/7 MacGek

Stap 1: Je gaat naar iCloud.com en logt daar in.
Stap 2: Je opent Foto's op je iCloud gebeuren.
Stap 3: Je klikt boven in beeld op "Uploaden" en selecteert de foto's die je daar graag wilt hebben.
Stap 4: Op je iPad synchroniseer je Foto's met je iCloud ding.

Makkelijker kan ik het niet maken ;-)

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#8 16-06-2016 17:37

Peter
Doorknoper

Dan hebben ze dat onlangs weer veranderd......

Board footer