Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 18-09-2009 09:42

jaconed67
oud en stout

Re: The Hunt 1.1

Turbanus wrote:

Dat kun je met Jaco wel incalculeren... hij kan op de vreemdste plekken de raarste wendingen teweeg brengen. Gelukkig kan ik hem dat door z'n leeftijd vergeven.... wink

Mijn dank TURB voor je begrip.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#12 18-09-2009 09:46

jaconed67
oud en stout

MacMike wrote:

Sorry voor mijn brutaliteit maar we hebben/hadden het hier toch over de game The Hunt en niet over welke muis of geen muis je gebruikt ??

roll

Sorry macmike, mijn schuld. zal het niet meer doen.

Waar kan ik the hunt 1.1 downloaden ? Ben er inmiddels nieuwsgierig naar.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#13 18-09-2009 09:49

MacMike
Gunner

Sorry macmike, mijn schuld. zal het niet meer doen.

Waar kan ik the hunt 1.1 downloaden ? Ben er inmiddels nieuwsgierig naar.

Op versiontracker kun je de game downloaden

Simpel is het moeilijkst !

#14 18-09-2009 10:45

Peter
Doorknoper

Ik heb wel eens Hunt Deer (of zoiets) gehad. Was wel lachen want dat hert schoot terug!

Shake your pills before you pick one!wink

#15 19-09-2009 10:13

jaconed67
oud en stout

Ik heb en berg games die alleen onder 8.6 of 9 werken. Ik zou ze graag onder os X willen hebben maar ik kan er geen updates naar os x voor vinden .
Zo vind ik Hornet FA/18 ook zo leuk maar helaas alleen onder 8.6/9

Board footer