Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 07-11-2009 14:06

Peter
Doorknoper

Algemene opmerkingen forumgebruik.

Wij zijn hier niet super-streng, maar ik merk wel dat men de neiging heeft om snel offtopic opmerkingen te maken. Op zich niet zo'n ramp, als er niet ineens in een bestaand topic over een ander onderwerp wordt overgeschakeld. Dat gooit de overzichtelijkheid in de war en daarom ook de volgende adviezen;

- Probeer alleen ontopic te reagren, zodat ons forum een duidelijke vraagbaak blijft.

- Begin gewoon een nieuw topic als je een vraag hebt en ook als er door het lezen ineens een vraag in je opkomt. Als je vraag al eens is opgelost, verwijzen wij wel naar het betreffende antwoord, of als je vraag aanvullend is, verplaatsen wij je vraag gewoon naar het oorspronkelijke topic.

- Is je vraag opgelost klik dan op het rode stukje tekst bovenaan de pagina: "Markeer onderwerp als opgelost".

- Probeer eerst na te gaan waar je vraag eigenlijk over gaat en maak het nieuwe topic in het daarvoor bestemde forum. Dat kan soms lastig zijn als het een mengeling betreft.

- Abonneer je op een topic als je het wil volgen.

Shake your pills before you pick one!wink

#2 08-11-2009 11:52

jaconed67
oud en stout

Re: Algemene opmerkingen forumgebruik.

Ik zal proberen het niet meer te doen  ik beloof beterschap

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#3 08-11-2009 13:27

Peter
Doorknoper

Het is niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar als we allemaal van alles door elkaar gaan schrijven kunnen we er straks geen touw meer aan vast knopen.

#4 08-11-2009 14:10

jaconed67
oud en stout

Je hebt gelijk

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#5 19-11-2009 12:45

jaconed67
oud en stout

Ik wil een ander logo instellen maar als ik aangeef logo wijzigen en een nieuwe upload gebeurt er niets  wat doe ik fout ?? of is het plaatje te groot  ???

#6 19-11-2009 15:49

Peter
Doorknoper

Als je het hebt geselecteerd en ingesteld, moet je onderaan ook nog eens op de bevestiging klikken. Heb je dat wel  gedaan? Of heb je je quotum van 3 logo's al verbruikt? wink

#7 09-03-2010 12:08

Peter
Doorknoper

Nog even een opmerking over quoten.
Je ziet wel eens dat er in een topic quoot op quoot op quoot wordt gebruikt. Dat is onnodige vervuiling van het forum en dat soort posten wordt door ons gemodereerd. Als iemand echter heel specifiek de quoot-functie gebruikt, moet dat kunnen. Maar doe dan ook even de moeite om juist in die quoot ook alleen dat kleine stukje te laten staan wat je specifiek bedoelt.
Ik vind niet dat we daar als belerende schoolmeesters (van de 4e klas van de lagere school) mee moeten omgaan hier, maar we vragen wel aan alle gebruikers om zo specifiek mogelijk te quoten in serieuze onderwerpen.
In het babbelgedeelte gaan we in principe niet quoten. Dat voegt niets verheffends toe aan de inhoud van het forum. Er zijn genoeg mogelijkheden om dat op een gewone manier te doen en toch gezelligheid te maken.

#8 17-01-2012 17:30

peterp0st
The Postman

Ik zie wel eens, ook vandaag weer,een melding van een nieuw lid en dan geeft die zo'n ranzige website op,is d

Last edited by peterp0st (17-01-2012 18:50)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#9 17-01-2012 19:29

Peter
Doorknoper

Yep! Die skippen we meteen.

#10 17-01-2012 19:47

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Yep! Die skippen we meteen.

ben ik nouw een verklikker sad

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

Board footer