Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 17-01-2012 19:50

Peter
Doorknoper

Re: Algemene opmerkingen forumgebruik.

nee

Shake your pills before you pick one!wink

#12 17-01-2012 20:04

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

nee

ha,ha,ha Heb ik weer,zoo m'n best gedaan.(ik bedoel het als grapje hoor)

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#13 17-01-2012 23:53

Sypie
24/7 MacGek

Ik krijg van ieder aangemeld lid een mailtje dat er een registratie heeft plaatsgevonden. Accounts met Russiche e-mailadressen (eindigend op .ru) verwijder ik meteen. Daarnaast is het simpelweg zaak om vooral niet te reageren op deze berichten mar om op "Rapporteren" te klikken. Ook dan krijg ik een berichtje en kan ik meteen actie ondernemen.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#14 18-01-2012 17:03

peterp0st
The Postman

Sypie wrote:

Ik krijg van ieder aangemeld lid een mailtje dat er een registratie heeft plaatsgevonden. Accounts met Russiche e-mailadressen (eindigend op .ru) verwijder ik meteen. Daarnaast is het simpelweg zaak om vooral niet te reageren op deze berichten mar om op "Rapporteren" te klikken. Ook dan krijg ik een berichtje en kan ik meteen actie ondernemen.

Ik probeerde  laatst op het forum van "Enter The Story"(game)die was er mee opgehouden,vanwege de spam,mag hier niet gebeuren.

#15 23-01-2012 14:30

peterp0st
The Postman

Je kan weer aan de slag! Waarom kiezen die mensen dit forum uit,aan wat voor profiel voldoen wij?

#16 17-05-2012 19:12

peterp0st
The Postman

"Totaal aantal geregristreerde gebruikers: 199".Op naar de 200.....

Last edited by peterp0st (17-05-2012 19:14)

#17 17-05-2012 21:55

Peter
Doorknoper

Joh... ik heb er van de week ook al weer een paar verwijderd. We doen hier niks met mensen die komen om te spammen om jaren niks van zich te laten horen. Het gaat ons om kwaliteit en niet om kwantiteit. wink

#18 18-05-2012 17:47

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Joh... ik heb er van de week ook al weer een paar verwijderd. We doen hier niks met mensen die komen om te spammen om jaren niks van zich te laten horen. Het gaat ons om kwaliteit en niet om kwantiteit. wink

Ach,ik kom hier niet om te stammen,maar soms is het zo stil......

#19 18-05-2012 19:08

Peter
Doorknoper

Ja dat is waar. We zouden best wat meer actieve leden mogen hebben. Iedereen is druk met werk denk ik.....

#20 20-05-2012 11:29

peterp0st
The Postman

Mac4Dummies is voor mensen zoals ik,weinig computer ervaring en dan ook nog eens overstappen naar een ander systeem.Ik ben nog geen forum tegengekomen waar je zo deskundig en sympathiek wordt geholpen.Ik krijg ook altijd antwoord.Maar het zijn maar een paar mensen die daar voor zorgen,vallen er een of meer af dan bestaat M4D niet meer en het klinkt misschien sentimenteel,ik zou dat erg jammer vinden.

Board footer