Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 19-02-2012 14:50

Peter
Doorknoper

Hapering gebruik mailservice mac4dummies

PP heeft me gemeld dat de mailservice van m4d hapert bij het melden van reacties. Zijn er meer gebruikers die daar last van hebben? Wat kan daarvan de oorzaak zijn?

Shake your pills before you pick one!wink

#2 19-02-2012 17:44

Sypie
24/7 MacGek

Re: Hapering gebruik mailservice mac4dummies

Ook in de spambox gekeken?

Waar men ook heel goed naar moet kijken is of dit onderaan de pagina staat:
"Je bent geabonneerd op dit onderwerp - Abonnement opzeggen"

Als dat er staat ben je geabonneerd. Je zou dan een mailtje moeten krijgen op je topic zodra iemand gemaild heeft. Als je een mailtje gehad hebt krijg je niet eerder weer een mailtje van nieuwe reacties dan wanneer je het topic bezocht hebt.

Je krijgt dus niet van alle reacties een mailtje, alleen van de eerstvolgende reactie die je nog niet gelezen hebt. Na de eerste nieuwe reactie kunnen er wel 10 andere reacties komen, hier krijg je geen mail van. Je krijgt pas weer mail als je het topic hebt bekeken.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 04-07-2012 14:48

peterp0st
The Postman

Dit is wel een heel trage reactie maar ik had dit draadje over het hoofd gezien.Ik heb er nu geen last meer van,inderdaad ik kijk gelijk bij de eerste reactie,daar kan ik de fout in zijn gegaan maar de raad van Peter heb ik ook opgevolgd,een andere mail account instellen.Een of beide maatregelen hebben er toe geleid dat ik nu wel mail krijg op m'n abonnementen.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

#4 04-07-2012 14:57

Sypie
24/7 MacGek

Ik krijg af en toe een mailtje dat de bevestiging van de registratie niet goed doorkomt. Op zich is dat niet zo heel erg, ik wijzig het wachtwoord handmatig en stuur dat naar de geregistreerde gebruiker maar normaal is het niet.

Misschien eens tijd besteden aan een nieuwe versie van forumsoftware. Ik hoop dat ik daar komende vakantie de tijd voor krijg (wil/moet ook minimaal 3 vakken uitwerken in de komende 7 weken).

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 04-07-2012 15:01

peterp0st
The Postman

Neem het niet al te serieus,ik ben er nu aan gewent en als mij het lukt nou dan enz...Je studie is velen malen belangrijker sterkte daar mee.

Afwezigheid van bewijs is nog geen bewijs van afwezigheid.

Board footer