Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 14-11-2012 20:53

Peter
Doorknoper

Wat heb jij nog op je verlanglijstje staan?

Dit beperkt zich uiteraard niet tot de Mac. Hier kunnen we uitgebreid over hardware discuteren die we nog zouden willen aanschaffen! wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#2 14-11-2012 22:59

Sypie
24/7 MacGek

Re: Wat heb jij nog op je verlanglijstje staan?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 14-11-2012 23:49

Peter
Doorknoper

Ik heb ook nog steeds een platenspeler, maar die moet ik weer aansluiten. We hebben hier veel gedoe gehad met de eerste Cisco dig. ontvanger/recorder die Ziggo had geleverd. Hebben we bijna 6 weken mee aangetobd en daarna hebben ze hem in een paar dagen tijd vervangen. Pas toen hebben we direct gemerkt wat er allemaal mis was met die eerste......

Ik ga eigenlijk toch eerst voor een iPad mini. En volgend jaar voor een iPhone 5. Dan kan deze "4" naar dochterlief.

#4 15-11-2012 16:49

peterp0st
The Postman

Sypie schreef:

#5 15-11-2012 16:52

peterp0st
The Postman

Peter schreef:

Ik heb ook nog steeds een platenspeler, maar die moet ik weer aansluiten. We hebben hier veel gedoe gehad met de eerste Cisco dig. ontvanger/recorder die Ziggo had geleverd. Hebben we bijna 6 weken mee aangetobd en daarna hebben ze hem in een paar dagen tijd vervangen. Pas toen hebben we direct gemerkt wat er allemaal mis was met die eerste......

Ik ga eigenlijk toch eerst voor een iPad mini. En volgend jaar voor een iPhone 5. Dan kan deze "4" naar dochterlief.

Peter wacht dan een paar dagen voor de iPhone5s smile

#6 15-11-2012 19:46

Peter
Doorknoper

peterpost schreef:
strorko schreef:

Ik hoop ook dat je lang mag genieten van je iPhone. Mijn vrouw heeft er eentje van haar werk en is er zeer over te spreken. Zij zit in de ambulante zorg en gebruikt veel mail en de telefoon als tomtom.

Zo gebruik ik oa ook,dus als navigatie,maar ook als foto camera,iPod,weerbericht en nieuws bekijken,tannummers ontvangen,telefoneren.
Ik ga echt niet in een slaapzak voor de winkel liggen om het nieuwste exemplaar te kopen maar ik heb het idee dat Apple opzettelijk verbeterde onderdelen in de la laat liggen om binnen de kortste keren weer met een opvolger te komen van hun succes nummers(iPad,iPhone)

Apple heeft een periode van ca 3 jaar nodig alvorens een nieuwe Mac in de verkoop is. Tijdens de ontwikkeling kunnen nog tot een bepaald moment enige vernieuwingen worden meegenomen. Maar op een bepaald moment moet je het afsluiten anders komt die Mac nooit "af". Ik heb de indruk dat het met de iPhone nog een kortere periode is dan 3 jaar en bovendien hangt daar de hijgende concurrentie ook nog bij. Van buitenaf gezien is er dan het beeld dat jij schetst, maar van binnenuit kan het niet anders.

#7 15-11-2012 20:06

peterp0st
The Postman

Tja,het is voor mij niet meer bij te houden.Binnen de kortste keren een iPad met een twee maal zo'n snelle processor..........Neemt niet weg dat ik nog steeds heel veel plezier van m'n huidige apparaat heb(deze reactie komt van de iPad3) wink

#8 15-11-2012 20:43

Peter
Doorknoper

Dat laatste is het belangrijkste. Als het zover zou komen dat je alleen maar groot en immens lomp bent op het verkrijgen van steeds de nieuwste  apparaten, is er iets helemaal mis. Maar ja.... ik zou ze niet de kost willen geven.....

#9 15-11-2012 20:44

Peter
Doorknoper

Ja, ik heb nog een Thorens platenspeler met een goede naald en nog een nieuwe op reserve.

#10 15-11-2012 22:15

Sypie
24/7 MacGek

Er zijn Thorens spelers die men voor

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Forum footer