Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 03-06-2014 20:14

Coupe
Bugelaar

Twéé Iiyama platte monitoren

Ik heb mijn oude pc die op Ubuntu draait aangesloten op de TV thuis en gebruik die nu als monitor omdat ik met mijn dubbelfocusbril niet dicht genoeg of te vér van de twee Iiyama schermen afzit. Ze werken nog perfect en de bijbehorende kabels zijn er ook bij. Ik gebruikte ze destijds om op twee verschillende schermen programma's te kunnen draaien, maar ze stonden zo ingesteld dat ze samen een breedbeeldscherm vormden. Dus breedbeeldfilms keek ik gewoon, even wennen maar na een dag zie je de randen in het midden niet meer.

Die schermen zijn over. Wie heeft er belangstelling voor? Ik weet zo niet meer of het nu 17 of 19 inch schermen zijn, maar ik denk 19.

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

#2 24-06-2014 11:25

jaconed67
oud en stout

Re: Twéé Iiyama platte monitoren

Coupe schreef:

Ik heb mijn oude pc die op Ubuntu draait aangesloten op de TV thuis en gebruik die nu als monitor omdat ik met mijn dubbelfocusbril niet dicht genoeg of te vér van de twee Iiyama schermen afzit. Ze werken nog perfect en de bijbehorende kabels zijn er ook bij. Ik gebruikte ze destijds om op twee verschillende schermen programma's te kunnen draaien, maar ze stonden zo ingesteld dat ze samen een breedbeeldscherm vormden. Dus breedbeeldfilms keek ik gewoon, even wennen maar na een dag zie je de randen in het midden niet meer.

Die schermen zijn over. Wie heeft er belangstelling voor? Ik weet zo niet meer of het nu 17 of 19 inch schermen zijn, maar ik denk 19.

Ja coupe ik heb wel interesse in een 19 "scherm  Ik kom er een tekort.
Doe maar ff een PB-tje

Laatst bewerkt door jaconed67 (24-06-2014 11:25)

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#3 24-06-2014 12:11

Peter
Doorknoper

Eh…. Jaco…. kon je niet zelf even een PB maken aan Coupe?

Catch the noodle before you go freak!wink

#4 24-06-2014 12:38

jaconed67
oud en stout

Peter schreef:

Eh…. Jaco…. kon je niet zelf even een PB maken aan Coupe?

jawel dat had ook gekunt en ik weet niet waarom ik dat niet heb gedaan
Heb je nog even kunnen kijken naar mijn topicover die mac mini ?

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#5 12-11-2014 05:28

Coupe
Bugelaar

Inmiddels ben ok ze alletwee kwijt, één aan Jacco en één aan mijn zoon, die er nu achterkomt dat ik gelijk had dat je bij videobewerking nooit teveel monitoren kunt hebben.

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

Forum footer