Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 01-08-2008 18:10

Peter
Doorknoper

Re: Updates [Deel 1]

Vandaag is er nog een belangrijke update gekomen. Eentje die Roberta al heeft aangekondigd. QuarkXpress-8.0
Nou ben ik wel benieuwd of dit programma betere waarderingen gaat krijgen van de prof's. wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 01-08-2008 22:06

Sypie
24/7 MacGek

Met EyeTV kun je TV kijken op je Mac. Uiteraard heb je hier de hardware voor nodig om het te realiseren. Daarnaast heb je nog iets nodig om je TV signaal binnen te krijgen, een abonnement ergens van. (digitenne bijvoorbeeld..)

En ja, iTunes had recentelijk ook al een update, ze hebben het nu alleen afgemaakt zeg maar. De vorige was vanwege de iPhone in de lijst van apparaten de nieuwe heeft daar weer wat foutjes uit gehaald.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 05-08-2008 11:14

Peter
Doorknoper

Apple iPhone - 2.0.1 firmware..... Ik denk dat er daar velen niet zo blij van worden.....

#14 05-08-2008 22:00

Sypie
24/7 MacGek

Ik heb al gelezen dat er foutmeldingen kunnen verschijnen bij mensen die VodaFone gebruiken.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 05-08-2008 23:28

Peter
Doorknoper

Daar kon je vergif op innemen...... Dat was met de vorige generatie ook al.

#16 11-08-2008 10:50

Roberta
Uskoke

Aangekondigd door Adobe: Acrobat 9. Verwacht eind september 2008.

#17 12-08-2008 22:31

Peter
Doorknoper

Voor de ongelukkigen onder ons, die er niet vanaf kunnen blijven.... wink Er zijn zojuist ook wat updates van "Office" aangekomen!

#18 19-08-2008 10:59

Peter
Doorknoper

Apple iPhone - 2.0.2 firmware..... Ik krijg bijna leedvermaak....... wink

#19 22-08-2008 21:30

Peter
Doorknoper

Mactracker 5.0.4 met vermelding van de laatste ontwikkelingen. Hier kun je zien hoe gebruiksvriendelijk ook een update kan zijn! Ian levert al jaren (gratis) prachtig werk. wink

#20 23-08-2008 10:16

Peter
Doorknoper

Voor de gelukkigen met een MacbookAir, is er een "Apple MacBook Air Software Update - 1.0"
Oppassen geblazen met zo'n update als je veel programma's van derden op hebt draaien. Het is nogal serieus want Apple adviseerd om eerst "even" die software te verwijderen.

Board footer