Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 15-08-2012 15:23

Peter
Doorknoper

Re: Grote file's op USB stick

Dan los je dat dus zo wel even op.... wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 15-08-2012 18:01

Roberta
Uskoke

OK, operatie geslaagd, pati

#13 15-08-2012 19:03

Peter
Doorknoper

LOL... dat lijkt me eerlijk gezegd ook wel een beetje logisch. Ik ga eens even rondneuzen want ik heb ergens eens wat gezien van een progje om wel een groter bestand (vanaf de Mac) op een stick/drive te zetten die windoos gerelateerd moet zijn.

#14 15-08-2012 20:22

Sypie
24/7 MacGek

Ja, dat zou kunnen maar zolang de USB stick FAT32 geformatteerd is zal het niet lukken om bestanden groter dan 4GB te plaatsen. Daarvoor is NTFS bedacht in combinatie met NTFS for Mac of NTFS 3G (heeft niets te maken met het mobiele datanetwerk).

Wat is het merk en type van je TV?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 15-08-2012 20:34

Peter
Doorknoper

Ik zag een nuttige opmerking over het feit dat je met een pc in de voorkeuren van Internet explorer, het gebruik van de drive kunt optimaliseren waarna de grens van 4 GB ook is verdwenen.

Ik vind het een vreemd verhaal maar in Redmond gebeurden ook vreemde dingen..... wink

#16 15-08-2012 20:55

Roberta
Uskoke

NTFS 3G for Mac OS X gedownload, en de USB-stick met Schijfhulpprogramma NTFS geformatteerd. TV herkent stick, maar film niet......

Ik ga me nu maar bezatten aan de thee.

#17 15-08-2012 21:31

Peter
Doorknoper

Samsung tv?

#18 16-08-2012 10:02

Sypie
24/7 MacGek

Dat betekent kennelijk dat de TV wel NTFS herkent maar het filmformaat niet, wat best te begrijpen is. TV's zijn hier heel kieskeurig in.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer