Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 11-10-2015 17:25

Peter
Doorknoper

Re: Afspeellijst op usb stick

Het is wel goed dat mensen andere wegen uitproberen. Dat levert juist de meesr waardevolle informatie op. Ik heb een ander vermoeden. Het kan zijn dat je geen map met muziekbestanden op je usb stick moet gooien maar juist zonder map omdat het met map misschien niet herkend wordt.

Als je je iTunes biblio vol hebt staan met mp3 bestanden, kun je ze rechtstreeks in de usb stick slepen om kopieen te plaatsen. Dat scheelt zoekwerk.

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 12-10-2015 07:32

peterp0st
The Postman

Roberta/Peter hartelijk bedankt voor je hulp.Het is gelukt en heel simpel door 'alles te selecteren' in de lijst en vervolgens sleep je de hele inhoud naar de USB stick.Het is ruim 10 GB aan muziek de stick heeft plaats voor 64 GB dus dat was geen probleem.Het duurt best wel lang voor dat alles gekopieerd is Maar dat is maar bijzaak belangrijkste is dat het wel degelijk mogelijk is om in een keer een complete  lijst op een stick te zetten.Overigens heb ik het ook met een map geprobeerd dat ging net zo soepel.

#13 14-10-2015 22:03

Coupe
Bugelaar

Begrijp ik goed dat je een afspeellijst in zijn geheel kunt kopieren en dan naar een usbstickje kunt slepen? Dan hou ik me ook aanbevolen om een handleiding.
Dat is altijd handig, want in mijn eigen auto heb ik een iPod 160 classic met muziek die via de Alpine een Apple menu afspeelt en ook via de stuursatelliet te bedienen is.
Maar mevrouw Coupe heeft een audiosysteem waar alleen maar een usb in kan en dan kan ik mijn afspeellijst darin ook zetten ( voor een deel). Overigens, ooit meegemaakt dat de auto het Toyota-systeem van de audio-installatie op de iPod programmeert? Echt gebeurd, kostte me een hoop zweetdruppels om het Applebesturingssysteem terug te krijgen op de Classic....

A'weierhadd'nko'weiermethamett'na'whamhadd'n...
Stupidity killed the cat. Lack of Luck assisted.

Board footer