Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 04-05-2009 08:15

jaconed67
oud en stout

Re: Alternatieve software voor op je Mac.

Heel fijn Turb ,  Het schijnt dat ook een roxio-toast voor op zo een windhoos is met een speciale aanpassing of mod. Weet jij hoe dat zit ??

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#12 04-05-2009 08:32

Peter
Doorknoper

Van die Toast voor windhoos weet ik nix, maar ik zal zo eens snuffen. Heb wel een ander progje vandaag in de AvD-rubriek.... wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#13 05-05-2009 09:56

jaconed67
oud en stout

""Ik lust er best twee.... ""

Als ik van de zomer in de buurt kom breng ik die wel ff lang.

Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel  De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk  sad sad sad tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue

#14 05-05-2009 11:04

Peter
Doorknoper

Trouwens in Versiontracker is ook een rubriek met windhoos-progjes. Mischien ku je daar een gratis/goed brandprogje vinden.... wink

Catch the noodle before you go freak!wink

#15 16-09-2009 13:46

MacMike
Gunner

Gratis Brandproggie :

Simplyburns

Last edited by MacMike (16-09-2009 13:47)

Simpel is het moeilijkst !

#16 16-09-2009 14:31

jaconed67
oud en stout

Weet iemand hoe dat progje heet waarmee je een dvd-rw(cd-rw) kan formateren en gebruiken als een diskette ? Ik had er een onder 8.6 maar dat ben ik kwijt.

#17 16-09-2009 14:39

MacMike
Gunner

jaconed wrote:

Weet iemand hoe dat progje heet waarmee je een dvd-rw(cd-rw) kan formateren en gebruiken als een diskette ? Ik had er een onder 8.6 maar dat ben ik kwijt.

QuickErase 1.5  Wellicht ??

Simpel is het moeilijkst !

Board footer