Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 15-07-2012 13:19

peterp0st
The Postman

programma verwijderen

Ik wil een programma verwijderen maar kan hem in de Finder niet vinden,waar moet ik dan zoeken?

#2 15-07-2012 15:35

Sypie
24/7 MacGek

Re: programma verwijderen

Is het een programma, een voorkeurspaneel, een widget of een extensie? (en kun je misschien de naam van het programma geven?)

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 15-07-2012 15:42

peterp0st
The Postman

Het heet 'Unifyding' 'Unifying' en is van Logitech ik dacht dat ik daarmee m'n muis beter kon instellen maar ik heb het verkeerde type muis

#4 15-07-2012 21:06

Sypie
24/7 MacGek

Als het goed is staat er iets van Logitech in de map Programma's/Hulpprogramma's

En dan heb je nog de .plist: com.Logitech.Unifying.Assistent
Die staat in je Bibliotheek/Preferences.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 16-07-2012 07:49

peterp0st
The Postman

Wat een blunder,dat ik daar niet gekeken heb,het stond inderdaad in de map hulpprogramma's.:/

#6 16-07-2012 15:58

Sypie
24/7 MacGek

En er staat nog ergens een .Plist in de Preferences map

#7 16-07-2012 16:07

peterp0st
The Postman

Ik kan er nu niet naar kijken,maar ik weet wel dat er nog meer van Logitech in de map preferences stond,ben daar wijselijk van afgebleven.

#8 17-07-2012 09:49

Sypie
24/7 MacGek

Plist bestanden kun je te allen tijde verplaatsen naar je bureaublad. De betreffende software maakt weer een nieuwe versie aan. Het enige wat het gevolg kan zijn van verplaatste of verwijderde .Plist bestanden is dat jouw voorkeuren die je hebt gemaakt in een programma niet meer bestaan, en die je dus weer opnieuw moet instellen. De voorkeuren per programma die daar in staan zijn de voorkeuren die je vindt in een programma via het menu -> Programmanaam -> Voorkeuren

Board footer