Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#11 03-10-2013 17:19

Peter
Doorknoper

Re: Macmini3,1 geluid aanzetten in systeemvoorkeuren?

Dat dacht ik al. Dan kan de mac dus ook niet "voelen" of er wel speakers ter beschikking zijn.

Als je het nu aansluit moeten die speakers daar verschijnen en moet je ze kunnen aanklikken en zorgen dan het "uitzetten" niet aangevinkt staat.

Verschijnt er niks is hoogst waarschijnlijk de audio-uir poort kapot.

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 03-10-2013 19:14

Sypie
24/7 MacGek

Heb je ook naar het rode lichtje in de audiopoort gekeken?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 03-10-2013 19:31

Peter
Doorknoper

Overigens een raadzame opmerking, om nooit speakers of een koptelefoon van je Mac af te koppelen terwijl die slaapt. De Mac blijft dat eeuwig zoeken tevergeefs zoeken en dat kun je alleen maar stoppen door een "harde" herstart.

#14 03-10-2013 20:28

Sypie
24/7 MacGek

Mwah, nog nooit gehad eigenlijk. En ik trek vaak de koptelefoon er uit wanneer de MacBook slaapt. Omdat ik 's avonds met de koptelefoon muziek aan het luisteren ben, de boel in slaap zet en zelf ook ga slapen, en de volgende dag de MacBook in de tas stop. Hierbij maak ik de MacBook niet wakker, die kan z'n rust wel gebruiken namelijk.

Nog geen enkele keer gehad dat het geluid het niet deed na de tijd.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#15 03-10-2013 20:35

Peter
Doorknoper

Elke Mac is anders.......

Forum footer