Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 12-01-2008 02:32

Sypie
24/7 MacGek

De ultieme test voor je spatiebalk

Een beetje rondstruinend voor een relaxed spel op mijn Mac kwam ik dit spel tegen: BullFrog.

Ik heb dit spel nu een aantal keren flink fanatiek gespeeld. Het leuke aan dit spel is: je blijft bezig om vliegen en muggen op te eten, je blijft rammen op die spatiebalk om je tong naar buiten te rollen en je blijft bezig met kijken waar die stomme steekvliegen zitten waardoor je tijd sneller afloopt.

Het is een spel met een score-lijs op internet, je kunt dus meteen zien hoe hoog je in de totalen staat, altijd handig tegenover je vriendjes.

Mijn hoogste plaats is 247 (en 248) in deze lijst. Toon je ballen en laat zien dat je het beter kunt dan mij!

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 12-01-2008 03:05

Peter
Doorknoper

Re: De ultieme test voor je spatiebalk

Ik ga het morgen zeker eens proberen! smile

ps.... als het aanslaat weet ik ook al een gegadigde om er flink verslaafd aan te raken,.......

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 12-01-2008 12:30

J.C.
Gebruikers

Ik kan niet tegen spelletjes met een tijdslimiet big_smile

#4 12-01-2008 12:57

Sypie
24/7 MacGek

Of kun je niet tegen je verlies?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#5 12-01-2008 17:37

Peter
Doorknoper

Het is een leuk spel. Er ziten ook wat verassingen in. Maar na ronde 4 wordt het echt heel snel.....

#6 12-01-2008 17:39

J.C.
Gebruikers

Nee, ik gun mijn Macje ook eens de winst  wink

#7 13-01-2008 16:31

Sypie
24/7 MacGek

Mijn nieuwe hoogste plaats: # 194  Level 31 en 204450 puntjes big_smile

#8 13-01-2008 18:11

Peter
Doorknoper

Je lijkt wel een freak......:)

#9 13-01-2008 18:17

Sypie
24/7 MacGek

Nee, maar zo nu en dan moet ik even druk zijn  achter mijn Mac. Daarom doe ik een spelletje als dit. Heel soms zoek ik dan eens een Mahjong spelletje, maar dat schiet niet op natuurlijk..

#10 13-01-2008 19:17

Peter
Doorknoper

Ahanghai is ook leuk en bovendien erg kalmerend. Ik heb ooit gespeeld met de haren recht overeind achter in m'n nek. Niet bepaald onspannend dus. Ach, alles moet eens op z'n tijd......

Forum footer