Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#11 18-09-2015 10:29

Peter
Doorknoper

Re: iOS9 ervaringen, tips & tricks.

Zo vinden er wel meer veranderingen plaats die niet in de presentatie vermeld worden. Het is wat Coupe zegt. Ik vond het geluid voorheen ook prima. Maar dit is genieten!

Catch the noodle before you go freak!wink

#12 18-09-2015 12:21

Peter
Doorknoper

Op 20 mei 2014 zat deze er tussen:

2_1442570706.png

Ik ga vanavond eens kijken wat erin staat.

(Mijn geheugen loopt dus nog wel......)
[merge_posts_bbcode]Toegevoegd: 18-09-2015 11:21[/merge_posts_bbcode]

Het abstract van het patent:

"Disclosed herein are systems, methods, and non-transitory computer-readable storage media for allowing independent control of a formant position and inharmonic content in sound synthesis. In one aspect, this allows continuous shifting of the formant across a spectrum without producing any inharmonic spectral content. In a second aspect, this also makes it possible to generate sound with a defined inharmonic content amount and still move a formant position without changing the inharmonic content amount or to continuously change the amount of inharmonic content without significantly changing the formant position. The disclosed technology uses multiple modulators that are applied to a carrier signal by a weighted sum of their outputs."

Ik denk dat wij de eerste zijn die hebben ontdekt!

#13 18-09-2015 18:34

Sypie
24/7 MacGek

Dat split-screen werkt perfect. Kun je op de iPad mini een Keynote maken terwijl je ondertussen de plaatjes er bij zoekt.

Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik met Keynote op de iPad een YouTube filmpje kan toevoegen in de presentatie... Nu heb ik die via mijn Mac gedownload in iCloud Drive en zo in de presentatie gezet.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#14 18-09-2015 19:26

Peter
Doorknoper

Met de foto's moet ook iets aan de hand zijn maar ik heb nog niet goed genoeg gekeken. Bij mij lijkt niks veranderd.

#15 22-09-2015 06:35

Peter
Doorknoper

In 5 dagen tijd draait nu al meer dan 50% van alle iPhones en iPads op iOS9. Dat is ook een record. Zeker als je meerekent dat nog een flink deel niet meer op iOS9 kan draaien. De iPhone 4 wordt nog steeds als nieuw verkocht en die kan maximaal iOS7 draaien. En ook daar zijn mensen tevreden mee.

#16 23-09-2015 17:52

Peter
Doorknoper

Ik ben geen "zware" gebruiker met de iPhone. Ik ben hooguit een stuk of 10 nummers per dag en surf/mail ook op het mobiele netwerk en soms op de wifi thuis. Onderweg ga ik nooit op een wifi, behalve als het gewoon is beveiligd en ik ben ingelogd. Met iOS8 had ik na zo'n gemiddelde dag nog rond de 90% batterij over. Dat zie ik elke avond als ik in bed stap wat ik laad altijd elke nacht op. Gisteren weer hetzelfde ritueel en ik moest nog eens extra goed kijken, want mijn batterij stond nog op 100%. Vandaag weer zo'n dag en ik ben dus benieuwd welk percentage ik nu weer krijg.

#17 24-09-2015 19:23

Peter
Doorknoper

iOS9 houdt ook in de gaten of je je oordoppen weer hebt aangesloten. Dat wordt meteen herkend en je kunt meteen op de speelknop drukken zonder in te loggen als je met een afspeellijst bezig was. wink

#18 06-10-2015 18:54

storko
BelBusBengel

ik bemerk, in tegenstelling tot Peter, een behoorlijk batterij verbruik.

C'est des hommes et d'eux seulement qu'il faut avoir peur, toujours.

#19 06-10-2015 19:15

Peter
Doorknoper

storko schreef:

Gebruik je Skype (Microsoft) of Facebook en/of WhatsApp (Facebook) of iets van Google?

#20 08-10-2015 18:50

storko
BelBusBengel

Peter schreef:
storko schreef:

Gebruik je Skype (Microsoft) of Facebook en/of WhatsApp (Facebook) of iets van Google?

alleen Facebook, niets van Google of Microsoft. Pas na de update naar 9.0 is het batterijverbruik behoorlijk gestegen. Maar ik zal Facebook er eens afknikkeren

C'est des hommes et d'eux seulement qu'il faut avoir peur, toujours.

Forum footer