Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 27-09-2019 09:21

Peter
Doorknoper

Apple Pay

Ondertussen zijn we alweer veel verder gekomen in IOS 13 en gebruik ik mijn iPhone om in de winkel kleine betalingen te doen. Voorkomt het opzoeken en gerommel met de bankkaarten en werkt eenvoudig. Helaas heeft nog geen enkele andere bank in NL dit ingevoerd. Zijn er hier meer doe hiervan gebruik maken?

Zit jij nog wel eens in de piepzak?wink

#2 27-09-2019 22:04

Sypie
24/7 MacGek

Re: Apple Pay

Nope. Simpelweg omdat de Rabobank al een poosje roept dat ze er mee bezig zijn... Ondertussen blijft het stil in Bankenland.

Ik heb wel mijn leren portemonnee ingeruild voor een kaarthouder. Pinpas zit altijd op dezelfde plaats, dus zoeken is er niet bij.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#3 04-10-2019 08:04

Gregorius
De Das

ING en Bunq doen ook mee. Ik heb mijn kaartje alleen altijd in het 'telefoonzakje' van mijn broeken zitten waardoor de ouderwetse kaart meestel de handzaamste methode is.

I don't want you to be hopeful, I want you to panic.
I want you to feel the fear I feel every day and then I want you to act.

Greta Thunberg

#4 04-10-2019 11:59

Peter
Doorknoper

De rabo zou er idd ook mee bezig zijn. Duurt me veel te lang want ik gebruik het nu voor de ing en het is handig.

#5 07-10-2019 14:04

trabant
Pruttelbakkie

Voor mij hoeft het niet. Het is toch veel te leuk om bij de kassa in je beurs met wat pasjes te rommelen en verwarring te zaaien omdat bovenin -goed in het zicht- een fake ID van de CIA, AIVD of Europol zit... ?

Laatst bewerkt door trabant (07-10-2019 14:20)

Ken uw weerga.

#6 09-10-2019 20:53

Peter
Doorknoper

Dat is strafbaar...... wink

#7 05-11-2019 20:05

Peter
Doorknoper

Rabobank is nu ook toegevoegd!

#8 06-11-2019 21:24

Sypie
24/7 MacGek

Jep, meteen geactiveerd op mijn iPhone 7. Kijken of het een beetje plezierig werkt.

Als het geld net zo makkelijk binnenkwam als het er uit gaat...

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#9 16-11-2019 13:58

Peter
Doorknoper

Hier in Portugal bijna overal met AP kunnen betalen. Maar er is ook een contactloos systeem dat er niet mee werkt. Dat kan ook aan de beveiliging van de verbinding liggen.

Forum footer