Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#31 16-09-2009 10:36

Peter
Doorknoper

Re: Foutjes van beginners op de Mac.

LOL... daar moet je dan wel zin in hebben. Het kan een keer voorkomen dat je iets op die manier wil bekijken, maar anders heb ik er zelf een hekel aan. Wat vinden de andere dummies?

Catch the noodle before you go freak!wink

#32 16-09-2009 11:26

michelvdb
Rondzoeker

Schermvullende vensters maken me draaierig als een tol, daar heb ik een grondige hekel aan. Ik voel me dan net een draaihals.

big_smile

Hier staat niets, dus iets

#33 16-09-2009 11:43

Peter
Doorknoper

Ik denk dat mensen die nog met de oudere systemen hebben gewerkt, altijd graag direct bij de gegevens op hun bureaublad willen kunnen. Mijn tussenstation is het bureaublad. Daar heb ik overzicht en als ik m'n ding gedaan heb ruim ik het weer op. Dat geldt dan weer niet voor vaste elementen zoals facturen en andere zakelijke dingen. Opgeborgen op de juiste plek is ook ermee werken vanaf die plek, maar een foto maken om op het forum te plaatsen of mee te mailen, doe ik via het bureaublad.

#34 21-02-2010 15:41

Sypie
24/7 MacGek

<enkele bijdragen verplaatst naar een nieuw topic: Even voorstellen en veel vragen over software op de Mac >

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#35 14-01-2011 02:13

copzorg
Guest

Kan iemand mij vertellen of intego barrier x6 een goede aanschaf is?
Bij voorbaar dank

#36 14-01-2011 09:41

Justhan
Wichelvrouwtje

Dit is een anti-virusprogramma en op de Mac hoeven deze niet gebruikt te worden. Integendeel zelfs, meestal leiden dit soort programma's meer tot problemen dan dat ze iets voor je oplossen.

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#37 14-01-2011 11:29

Peter
Doorknoper

Zoals Justhan al schreef. Rommel voor de Mac. Maar als je ook windhoos draait op je Mac, dan weten wij er niks van......

#38 14-01-2011 16:42

Justhan
Wichelvrouwtje

In het geval dat je (een virtuele) Windows draait, moet je - zeer zeker wanneer je ook gebruik maakt van het internet - beschikken over de gebruikelijke virus- en firewall-software, maar de door copzorg genoemde software is (voorzover ik heb begrepen) zou alleen voor de Mac moeten zijn.

Last edited by Justhan (14-01-2011 16:57)

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#39 15-01-2011 13:28

Sypie
24/7 MacGek

Een virusscanner op je Mac doe je niet voor jezelf maar voor Windows gebruikers in je omgeving. Op het moment dat jij bestanden aan hen doorgeeft zou daar een virus in k

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#40 15-01-2011 14:54

Peter
Doorknoper

De vraag is of een virus-scanner voor een Mac (hoe onzinnig die ook is) ook alle virussen herkent, die voor een PC bedoeld zijn? Ik heb daar zwaar mijn twijfels over.

Board footer