Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 02-06-2013 09:33

peterp0st
The Postman

Malware meldingen van Chrome

Ik heb een paar dagen niet achter de desktop gezeten maar nu ik er vanmorgen weer mee aan de slag ging kon ik niet meer met GoogleChrome werken.Bij elke pagina die ik op wilde gaan kreeg ik de melding dat die geïnfecteerd is.Heb alles er af gegooid en opnieuw geinsalleerd maar dat helpt niet.Ik ben niet van plan om dit soort waarschuwingen te negeren maar wil toch Chrome blijven gebruiken wat kan ik doen?

p17s1ss0vv1nd5s03cfkveennt3.png

Sorry probleem is opgelost,een slecht werkende existentie van de consumentenbond was de boosdoener wink

[EDIT door Sypie: topictitel aangepast van maleware naar malware, het heeft niets met mannenzaken te maken...]

Last edited by peterp0st (02-06-2013 11:13)

#2 02-06-2013 13:57

Peter
Doorknoper

Re: Malware meldingen van Chrome

Nee, die extensie van de consumentenbond is helemaal niet slecht! Hij wil je juist waarschuwen voor het feit dat Chrome al jouw data (ongevraagd) doorsluist naar Google. Veel plezier met Chrome!

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 02-06-2013 14:04

peterp0st
The Postman

Peter wrote:

Nee, die extensie van de consumentenbond is helemaal niet slecht! Hij wil je juist waarschuwen voor het feit dat Chrome al jouw data (ongevraagd) doorsluist naar Google. Veel plezier met Chrome!

Daar is deze extentie niet voor bedoeld hij werkt overigens wel goed in Safarie.Maar ik begrijp je weerzin tegen alles wat niet van Apple is....

#4 02-06-2013 14:21

Peter
Doorknoper

peterp0st wrote:
Peter wrote:

Daar is deze extentie niet voor bedoeld hij werkt overigens wel goed in Safarie.Maar ik begrijp je weerzin tegen alles wat niet van Apple is....

Begrijp me niet verkeerd. Als Apple mijn gegevens aan derden gaat verkopen en daar handel van maakt, zakt Apple op hetzelfde level als alle andere bedrijven die dat doen. Dan ga ik dus ook zeker mijn "relatie" met Apple herzien.......

Catch the noodle before you go freak!wink

Board footer