Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#1 07-12-2013 14:57

Peter
Doorknoper

Apps beheer

In feite is het netjes en veilig om je iPone/iPad via iTunes te beheren en updates te draaien. Zo ook het beheer van je apps. Op een bepaald moment wil je wel een andere apps op je iPhone en dan verwijder je die via iTunes, waardoor er op je Mac een veel groter aantal apps gereed staan dan je werkelijk op de iPhone/iPad gebruikt. De apps op je iPhone/iPad worden (als je dat instelt) automatisch geüpdatet, maar de apps in je iTunes-archief, worden niet automatisch geüpdatet. Het is dus aan te bevelen om zo af en toe even je archief met apps te updaten, zodat je altijd de laatste versie beschikbaar hebt. Selecteer "Apps" in je archief en helemaal rechts in de balk staat "Updates" en als je daarop klikt krijg je de lijst met apps die nog een update moeten krijgen.

Catch the noodle before you go freak!wink

#2 11-03-2014 10:34

MacStephan
Guest

Re: Apps beheer

hoi Peter,

Blijkt dat de gmail app herkent of een gmail via de iPad is verzonden of niet, ik kreeg daar telkens een melding van:

"Dit bericht is mogelijk niet verzonden door: ##########@gmail.com  Meer informatie  Phishing melden"

Dacht dat zie ik alleen, nu blijkt dat anderen die melding ook krijgen, en denken dat ik pishing rondstuur.
Heb via de browser al de gmail instellingen nagevlast, maar kon niets vinden, als jij iets weet??
groetjes Robbert

#3 11-03-2014 12:26

Peter
Doorknoper

Re: Apps beheer

Ik heb even je mailadres verwijderd, dat moet je niet openbaar plaatsen.

gMail is natuurlijk van Googel en dat zegt al genoeg. Snel een nieuwe Apple-ID aanmaken en je kunt ook gratis van 5 GB iCloud gebruik maken om je berichten en contacten te synchroniseren en je bent van die spion af.

Catch the noodle before you go freak!wink

Board footer