Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 25-03-2008 21:15

Sypie
24/7 MacGek

Memtest geeft verkeerde waarden

Op advies van een goede vriend gisteren eens MEMtest gedraaid. Hij heeft net een MacBook Pro, na een MacBook flink te hebben gebruikt. Meteen na 2 dagen al een kernel panic, dat kan dus niet goed zijn. Dit gebeurde echter wel na het plaatsen van extra geheugen, niet meteen maar na een flinke poos werken. Hij heeft MEMtest laten draaien en die gaf binnen 2 minuten aardig wat rode lijntjes (een lijntje is een regel met een fout er in verwerkt). Ik heb MEMtest ook gedraaid en ook bij mij kreeg ik 6 rode lijntjes. Hij wist mij te melden dat MEMtest niet helemaal lekker zijn werk kon doen op een Mac.

Mijn vraag is: Zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben met dezelfde resultaten?

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#2 25-03-2008 21:36

Peter
Doorknoper

Re: Memtest geeft verkeerde waarden

Heb je de reviews gelezen?
Ik denk dat het betrouwbaarder is om met de origele systeem-DVD een hardware-test uit te voeren...:)

Catch the noodle before you go freak!wink

#3 25-03-2008 21:44

Peter
Doorknoper

Re: Memtest geeft verkeerde waarden

t/m 10.4 heeft dit Applejack een betere reputaie. Voor mijn gevoel is dat MEMtest ook over komen waaien uit de pc-wereld.

Catch the noodle before you go freak!wink

Forum footer