Je bent niet ingelogd.
Is Maccity.nl een betrouwbare webwinkel? Ik kan er niks vinden over bezorgkosten of service of wat dan ook.
Sinds 2009 een Mac-bezitter! HOERA!
Ik heb zelf geen ervaringen met MacCity.nl maar ze adverteren regelmatig op MacWereld.nl. Dat hodut dus in dat het wel een betrouwbare partij is en dat ze je niet bedonderen. Het is dus een "echte" bestaande winkel.
De Whois van deze webwinkel is ook "fatsoenlijk" ingevuld en daardoor is dus te achterhalen dat ze in Lemmer gehuisvest zijn. Iemand die de boel besodemietert zal de whois niet zo netjes invullen denk ik.
Conclusie: als je daar leuke dingen ziet krijg je ze ook.
De bezorgkosten staan wel degelijk op de website: als je op de homepage bent zie je onderaan de pagina: "Bezorging van uw bestelling" staan. Klik daar maar eens op.
De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.
Gewoon een vraagje, waarom koop je niet bij Apple Store...?
Macstoor
Beter
Maar een oor Fortislander ?? Hoe werkt dat ?? overigens een halve muts werkt niet hoor daar is dus alles mis mee
Leuk plaatje van professor zonnebloem Uit kuifje ?? Ja ik heb ook heel wat strips daar ben ik nogal zuinig op
Een computer laat weinig te raden ; een bikini ook ; alhoewel toch nog te veel De mooiste badmode blijft een mono-kini met bijpassend onderstuk
euhhh....ik krijg dat plaatje niet te zien, wat heb ik mis gedaan ?
Beter
Gewoon een vraagje, waarom koop je niet bij Apple Store...?
Macstoor
Simpel: 250 euro prijsvoordeel!
[quote=Zo
Laatst bewerkt door Zo (04-05-2009 21:11)
Ik sta paf! Dat zou theoretisch alleen kunnen als jij studentenkorting hebt......
"De ene grijpt, waar de ander knijpt!
Inmiddels een paar weken verder en nog steeds erg blij met mijn MacBook! Niks mis mee.
Ja, het lijkt erop dat we je moeten feliciteren. Maar 250 euro is meer dan 10% op een MacBook en een normale reseller krijgt van Apple maar 5% marge. Dus jij bent student of je hebt een ouder model gekocht.
"De ene grijpt, waar de ander knijpt!