Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#21 06-01-2008 20:29

Peter
Doorknoper

Re: Eenvoudig bedrijfsbeheer op je Mac.

Nawoord.

Het voorgaande geschrevene is zeker geen wet en als heiligmakend aangedragen. Het is een beschrijving van mijn ervaringen en van de dingen die ik in mijn ondernemersschap als onmisbaar en handig heb ervaren. Ik heb ook geschreven vanuit een full-time-ondernemrsschap en niet over freelancers en z.g. ZZP-ers ens "ondernemrs voor de BTW". De brei van regelgeving die daar omheen rondwaard lokt me niet bepaald aan. Dat is ook wel gebruikelijk, omdat er in het verleden aardig misbruik is gemaakt van het begrip "ondernemrschap". De Belastingdienst heeft dus deze regels opgesteld om fraude te voorkomen. Ik ben zelf van mening dat je beter kunt vechten voor een volwaardig ondernemerschap, zodat je ook van de daarvoor toegestane regelingen gebruik kunt maken. Mischien zul je dan eerst een strijd met de Belastingdienst moeten leveren, omdat er duizenden euro's verschil in de IB-sferen mee zijn te "verdienen". Laat je niet bombarderen tot een soort van "veredelde werknemer", maar kijk dan eens wat verder om je heen om je werkgebied te verbreden, zodat je w

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

Forum footer