Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

You are not logged in.

#11 13-10-2013 08:47

peterp0st
The Postman

Re: iCloud vraagt e-mailadres

Ik had graag een webmail adres gebruikt,overigens doen beide Apple-ID's het maar het praktischer om er maar te gebruiken nota's enz. gaan dan naar een adres dat is overzichtelijker.

#12 13-10-2013 08:50

Sypie
24/7 MacGek

Je kunt ook 2 adressen gebruiken en voor 1 adres een regel instellen dat bepaalde e-mail doorgestuurd wordt naar het andere adres.

Ik doe dit met sommige dingen die ik moet bewaren, zoals loonstroken. Hierbij zorg ik er voor dat die doorgestuurd worden per mail naar mijn Evernote.

Maar ik wil best even met je meekijken, kan nu nog een half uurtje.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

#13 13-10-2013 09:06

peterp0st
The Postman

Het aanmaken of het veranderen van het Apple-ID is het probleem niet,punt is dat ik inplaats van het ID te veranderen een nieuwe heb aangemaakt het e-mail adres dat ik daar voor gebruikt heb kan ik niet gebruiken om het oude ID te veranderen.Ik zal op zoek moeten gaan naar een ander mail account,iCloud had ik handig gevonden maar dat gaat dus niet m'n Gmail account heb ik verwijderd omdat ik het liefst alles bij Apple wil hebben.

#14 13-10-2013 14:28

Sypie
24/7 MacGek

Ik zou voor iCloud een e-mailadres gebruiken of aanmaken wat je alleen daarvoor gebruikt en nergens anders voor. Zo weet je precies wat er met je iCloud account gebeurt.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Board footer