Mac4Dummies.nl

Geen vraag te gek als het gaat om je Mac

Je bent niet ingelogd.

#1 16-01-2021 17:40

Peter
Doorknoper

Homekit met "slimme deurbel"?

Is hier al iemand die ervaring heeft met een z.g. "slimme deurbel"? Als ik er eentje aanschaf, wil ik met name als ik niet thuis ben, zien wie er aan de deur staat. Er worden al verschillende merken aangeboden, maar heeft er a; iemand ervaring mee opgedaan?

"De ene grijpt, waar de ander knijpt!wink

#2 17-01-2021 09:16

Justhan
Wichelvrouwtje

Re: Homekit met "slimme deurbel"?

Hier zijn we tevreden over de Ring. Niet goedkoop, maar fijn ding. Laat altijd goed zien wie er voor de deur staat, zelfs als die persoon niet aanbelt.  Zag laatst ook nog dit voorbijkomen: https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 … me-deurbel waarin drie verschillende deurbellen werden getest, waaronder de Ring

Life is too short to eat crap
(Jamie Oliver)

#3 19-01-2021 10:04

Sypie
24/7 MacGek

Re: Homekit met "slimme deurbel"?

Tja, waar je op moet letten is of je afhankelijk wilt zijn van derden. Bij Ring moet je extra betalen om video op te slaan en later terug te kunnen kijken. Dit kost je €3 per maand per apparaat.

Daarnaast willen Ring-deurbellen nog wel eens vervelend doen, zeker wanneer Amazon Web Services onverwachte dingen gaat doen. Afgelopen jaar is dit een paar keer gebeurd.

Je moet je echt afvragen of je een deurbel wilt hebben die niet werkt wanneer er geen internetverbinding aanwezig is. Er zijn ook alternatieven die net zo goed werken zonder internetverbinding en afhankelijkheid van de producent van het product.

De technische vooruitgang van TV's is omgekeerd evenredig met de kwalitatieve inhoud van het aanbod wat er is.

Forum footer